Državni pokrovitelji medija Nova24
Spoštovani, v zvezi s člankom, ki ste ga objavili 27. 7. 2018, želimo pojasniti, da Javna agencija RS za varnost prometa (AVP) vodi nacionalne preventivne kampanje, za katere si prizadeva, da so čim bolj učinkovite, in da zajamejo čim širšo populacijo. S tem namenom AVP tudi sodeluje s širokim spektrom medijev in se pri tem nikakor politično ne opredeljuje, saj, če uporabimo vašo delitev, tako levi in desni bralci, sodelujejo v prometu. Prometna varnost je namreč preveč pomembna, da bi v to vpletali politiko ali pa jo celo zlorabljali za politična obračunavanja in ljudi delili na leve in desne. V članku ste navedli nekaj netočnih podatkov, zato vam v zvezi s tem posredujemo nekaj pojasnil. Sredstva, ki jih je AVP namenila za oglaševanje v Nova24TV (9.788,00 EUR + ddv) so bila namenjena objavi novih video oglasov, ki jih je AVP letos pripravila za osveščanje državljanov v okviru nacionalnih preventivnih akcij za Hitrost, Alkohol in Mobilne telefone. Oglasi niso bili objavljeni le na Nova24TV, temveč jih je AVP s ciljem, da bi dosegli čim večjo pokritost, oglaševala tudi na POP TV, Kanalu A, Planet TV in RTV SLO.
Pri tem znesek za oglaševanje v Nova24TV nikakor ni izstopal od zneska oglaševanja v ostalih televizijskih medijih. Znesek, ki ga letno namenimo oglaševanju na ostalih televizijskih medijih, pa je neprimerno višji od oglaševanja na Nova24TV. Navedli ste tudi netočne podatke, kar se tiče oglaševanja AVP v časnikih Večer, Dnevnik in Delo. Z vsemi tremi časniki ima AVP podpisano letno pogodbo o sodelovanju, na podlagi katere, in v skladu z vnaprej usklajenim medijskim planom, oglašuje preventivne vsebine na področju prometne varnosti. Na letni ravni so za oglaševanje v časniku Delo namenjena sredstva v višini 15.300,00 EUR + ddv, v časniku Dnevnik v višini 19.970,00 EUR + ddv, v časniku Večer pa 8.668,50 EUR + ddv. Še enkrat poudarjamo, da so vsa sredstva, ki jih AVP redno namenja za oglaševanje preventivnih vsebin v različnih medijih, namenjena osveščanju in predvsem izboljšanju prometne varnosti na slovenskih cestah. V skladu s 26. členom Zakona o medijih Javna agencija RS za varnost prometa zahteva popravek objavljenega besedila, saj je bil z navedbo netočnih informacij prizadet interes naše organizacije.
Lep pozdrav!
Draga bralka, dragi bralec. Kdor želi danes ohraniti trezno glavo, mora imeti dostop do kakovostnih informacij.
Svet je, žal, nasičen z informacijskim šumom, dobre in premišljene analize, komentarji, recenzije in napovedi pa so v Mladini dostopni zgolj naročnikom. Ta prispevek smo za vas izjemoma odklenili.
Naredite tudi vi kaj zase, postanite naš naročnik in preizkusite Mladinin učinek.