Film / Bumblebee

Bumblebee, 2018, Travis Knight

Marcel Štefančič jr.
MLADINA, št. 51, 21. 12. 2018

zadržan +

Begunec.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Marcel Štefančič jr.
MLADINA, št. 51, 21. 12. 2018

zadržan +

Begunec.

Kaj so že očitali Transformerjem? Tole: da so predolgi, da so pretrdi, da so seksistični, da nimajo zgodbe, da nimajo emocij, da imajo neskončne, utrudljive, povsem nepregledne akcijske sekvence, da so montažno kaotični in da je tistih bombastičnih “transformiranj” preprosto preveč. Bumblebee, ki ga ni posnel Michael Bay, temveč Travis Knight, avtor Kuba in dveh strun, vse te očitke upošteva, tako da je več kot reboot – remont! Bumblebee, ki bolj kot prequel Transformerjev izgleda kot rimejk Birdovega Železnega velikana, je krajši in mehkejši, “transformiranj” je manj, akcijske sekvence so preglednejše, manj kaotične in ne trajajo v nedogled, o kralju Arthurju in egipčanskih piramidah ni ne duha ne sluha, Bumblebee – rumeni Avtobot, begunec s tujega planeta – pa pristane natanko v Reaganovih osemdesetih, dekadi zgodb in emocij.

Hočem reči: tale izgubljeni, sramežljivi in osamljeni E.T. – Bumblebee, alias B., skoraj Alf – se hitro sprijatelji z žalostno, osamljeno, outsidersko najstnico (Hailee Steinfeld), primestno fenico benda Smiths, “transformersko” se skrije v Herbieja ( ja, v Ah, ta čudoviti avto!), s tujega planeta za njim privršita dva Terminatorja (okej, Decepticona), film začne hitro koketirati s komedijami Johna Hughesa (Prijatelji za vedno), robotskimi fantazijami osemdesetih (Kratki stik) in invazijsko paranojo osemdesetih (Vojne igre), navsezadnje, ameriške oblasti se skrivaj zližejo z Decepticoni, saj jih je strah, da bodo svojo superiorno robotsko tehnologijo prodali Sovjetski zvezi. “Everybody Wants to Rule the World,” doni s soundtracka (via Tears for Fears), ki lovi atmosfero časa, ko je Ronald Reagan – veliki komunikator, fantazist in nostalgik – delal vse, da bi Ameriko naredil spet veliko.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Prvi teden

Zmaga sindikatov

Božičnica bo, a to je bila ena od redkih sindikalnih zmag v zadnjih desetletjih

Intervju

»Danes ne gre samo za to, da je resnica nepomembna. Cilj je resnico uničiti.«

Éric Fassin, sociolog

Naslovna tema

Dovolj nasilja

Če bosta policija in pravosodje še naprej delovala neobčutljivo in nasilja ne bosta obravnavala prednostno, bosta nasilnežem pošiljala enako sporočilo kot doslej. Da se nasilje izplača.