Agrument / Femtech ni za ženske, ampak za moške, oglaševalce in zagonska podjetja

Danes je nov dan

ar130405 / pixabay

ar130405 / pixabay

Femtech pomeni tiste rabe tehnologije, ki se osredotočajo na "žensko zdravje": aplikacije za spremljanje menstruacije, plodnosti, reproduktivnega zdravja itd. Poleg tipičnih težav z zasebnostjo oz. z (zlo)rabo naših osebnih podatkov pa ima tehnologija, ki samozavestno naslavlja "ženske probleme", tudi ideološke težave. 

Ženskost namreč razume docela biologicistično in njeno substanco reducira na tipične (cis-)spolne organe, ne zmore misliti ženskosti brez menstruacije ali maternice, pogrne pa tudi pri neheteroseksualnih ženskah, saj vsiljuje primerjavo z normaliziranimi standardi oz. neživljenjskim statističnim povprečjem. 

Aplikacije spremljajo plodnost, sprašujejo po spolnosti (ob tem jih zanima metoda zaščite pred neželeno nosečnostjo – to vprašanje je lahko odveč že, če gre za neploden hetero par, kaj šele, če gre za homo par), spremljajo morebitno nosečnost ... A predstavljajte si, da na Instagramu zagledate oglas za pripomočke za dojenčka, vi pa ste pravkar rodili mrtvega otroka.

Agrument ustvarja Danes je nov dan.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

»Izraela ni napadla tuja država«

IZJAVA DNEVA

Kultura

Konec MTV-ja

Prva 24-urna glasbena TV postaja na svetu po 40 letih ukinja pet programov v Veliki Britaniji. Sledile bodo Francija, Avstralija in na Poljska. 

»To izgleda kot druga svetovna vojna!«

Zakaj se je Trump nad antifašiste spravil z vojsko