Uredništvo

 |  Družba

»Starši večinoma niso podkovani za šolanje svojih otrok«

IZJAVA DNEVA

"Res je in naše ustanove se ne imenujejo po naključju vzgojno-izobraževalne. Šola ni le prostor za pridobivanje novega znanja. V njej se med socialnimi stiki oblikujejo tudi osebnosti, v interakciji med otroki, ki pomaga oblikovati mlado osebnost – temelj za to, kakšna bo ta v odraslosti. Učenci si morajo izboriti svoje mesto med vrstniki."

"Težava je tudi v tem, da starši večinoma niso podkovani za šolanje svojih otrok, nimajo izoblikovanega občutka, katera raven znanja zadostuje pri določeni starosti. Otroci prav tako niso deležni zdravega primerjanja z vrstniki. Otrok sam ne zna oceniti, ali je z znanjem, ki ga je dobil na daljavo, v povprečju, pod povprečjem ali nad povprečjem. Merila so se znižala na minimum, da je le določena zadeva opravljena."

(Nataša Grošelj, ravnateljica OŠ Toneta Okrogarja iz Zagorja ob Savi, je bila ena od prvih, ki so medijsko odmevno opozorili na kratenje otrokovih pravic; dobre tri mesece trajajoče šolanje na daljavo in kronično pomanjkanje pristnih stikov z vrstniki je minuli teden prvič sprožilo proteste na prostem v nekaterih delih države; v intervjuju za NeDelo)

Trbovlje, 30. januar

Trbovlje, 30. januar
© Zasavske onlajn novice, ZON.si

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.