Hudo / Superge s pivom
Hoja po alkoholu
© Arhiv Mladine
Za klenega pivoljubca verjetno ni hujšega od tega, da je žejen in ima pri sebi pivo, a je to ujeto v podplatu čevlja in ga ni mogoče popiti. Superge Heinekicks, v katerih prosojnem podplatu se pretaka ležak, so tako namenjene predvsem pozerjem. Nastale so, kakopak, z namenom promocije, z njimi pa so pri tvrdki Heineken želeli novo, posebno izdajo piva približati generaciji Z (to je generacija, rojena za milenijci). Za podvig so moči združili z oblikovalcem Dominicom Ciambronejem, ki ustvarja pod vzdevkom The Shoe Surgeon, kirurg za čevlje. Pivo, ki ga promovirajo in s katerim je napolnjeno dno obutve, je blažjega okusa ter vsebuje manj alkohola od njihovega običajnega ležaka, štiri odstotke namesto petih. Z njim nameravajo napolniti le 32 parov šolnov, namenjenih izbrancem na azijskih trgih; najprej bodo do svojih pivskih korakov prišli redki privilegiranci v Singapurju, nato še v Vietnamu, Koreji, Indiji, na Kitajskem in Tajvanu. Za dodaten vtis bodo imele superge na jeziku snemljiv odpirač za steklenice, čeprav je pivo na voljo tudi v pločevinkah. To, da je barva tekočine v podplatu popolnoma enaka barvi urina, pa očitno nikogar ne moti.
Draga bralka, dragi bralec. Kdor želi danes ohraniti trezno glavo, mora imeti dostop do kakovostnih informacij.
Svet je, žal, nasičen z informacijskim šumom, dobre in premišljene analize, komentarji, recenzije in napovedi pa so v Mladini dostopni zgolj naročnikom. Ta prispevek smo za vas izjemoma odklenili.
Naredite tudi vi kaj zase, postanite naš naročnik in preizkusite Mladinin učinek.