Izgubljeni kralj
The Lost King, 2022, Stephen Frears
zadržan +
Parkirišče zgodovine.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
zadržan +
Parkirišče zgodovine.
Philippa Langley (Sally Hawkins), ločenka iz Edinburgha, je depresivna, polna »sindromov« (kronične utrujenosti ipd.) in ujeta v brezizhodno službo. Sanje in spoštovanje jo vedno preskočijo. Z njo je vse narobe, kar pomeni, da je pripravljena na velike, prelomne, transformativne reči. V Dekletih s koledarja bi s poziranjem zbirala funte za novo kliniko, v Filomeni bi iskala sina, ki ga je pred davnimi leti dala v posvojitev, v Izgubljenem kralju, posnetem po resnični zgodbi, pa začne – z arheološko vnemo Heinricha Schliemanna, detektivsko ekscentričnostjo Hercula Poirota in imerzivnostjo Shakespearovih komedij – iskati posmrtne ostanke grbastega kralja Riharda III.
Ker ugotovi, da ni edina, ki je obsedena z Rihardom III. (»Ricardians«), in ker ji crowdsourcing omogoči, da svojo obsesijo legitimira in opolnomoči, ne preseneča, da zlagoma spozna, da Rihard III. sploh ni bil pošast, ampak le outsider, občutljiv, čustveno nerazredčen in nerazumljen – kot ona. Izgubljeni kralj je inspirativen kot puding, imerziven kot anekdote o britanskih monarhih in dolgočasen kot »neverjetne« zgodbe, toda parkirišče ne bo več nikoli to, kar je bilo. (Cankarjev dom + kino)
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.