Hudo / Domača VR-postaja

Razgibavanje med igro

Saša Eržen
MLADINA, št. 45, 7. 11. 2025

Očitek, da med igranjem računalniških iger samo sedimo in smo telesno neaktivni, s prevlado novih tehnologij ne bo imel več nobenega smisla. Očala za navidezno resničnost (VR) pomenijo osnovo domače igričarske postaje prihodnosti, dopolnjuje pa jih oblazinjeni brezrokavnik z opasačem, s katerim se vpnemo na ročico oziroma držalo, ki se lahko zavrti okoli okroglega podstavka, hkrati pa nas zasidra, da z njega ne bi odtavali; podstavek je videti kot nekakšen krožnik, po katerem se lahko živahno premikamo, pa čeprav na mestu. Opravo dopolnjujejo igralna kontrolerja, ki ju držimo v dlaneh, in posebno obuvalo, ki ga nataknemo čez copate ali čevlje. Tovrstne domače VR-postaje – ponudnikov je že kar nekaj – dejansko gibanje prenašajo v svet navidezne resničnosti in omogočajo globoko potopitveno izkušnjo, saj lahko hodimo ali tečemo v vse smeri, počepamo, skačemo, držimo ter mečemo nevidne predmete, pri tem pa se konkretno razgibamo, ne da bi to sploh opazili. Okrogla ploščad z opremo za VR deluje tudi kot domači fitnes in z različnimi dodatki nadomesti kopico naprav.

Draga bralka, dragi bralec. Kdor želi danes ohraniti trezno glavo, mora imeti dostop do kakovostnih informacij.
Svet je, žal, nasičen z informacijskim šumom, dobre in premišljene analize, komentarji, recenzije in napovedi pa so v Mladini dostopni zgolj naročnikom. Ta prispevek smo za vas izjemoma odklenili.
Naredite tudi vi kaj zase, postanite naš naročnik in preizkusite Mladinin učinek.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

TV komentar

»Dajte nehat’«

Kdo ob taki komercialni televiziji potrebuje propagandna trobila?

Kaj skrajna desnica v Sloveniji počne že desetletja?

IZJAVA DNEVA

Intervju

»Na skrajni desnici imamo fantovski klub, le da so fantje v resnici dečki«

Éric Fassin, sociolog