Predor Šentvid / Več kot 10 avtocestnih odsekov je brez uporabnega dovoljenja ...

... Dars pa tega do pred kratkim ni vedel

MLADINA, št. 29, 17. 7. 2008

Avtocestni odsek Trojane–Blagovica, zgrajen brez uporabnega dovoljenja

Avtocestni odsek Trojane–Blagovica, zgrajen brez uporabnega dovoljenja
© Samo Bešlagič

Po razkritju, da so šentviški predor odprli še pred pridobitvijo dovoljenja za poskusno obratovanje, so na Darsu ugotovili, da na avtocestnem križu obstajajo številni odseki, ki tudi po več letih uporabe še vedno nimajo uporabnega dovoljenja (tega ministrstvo za okolje izda po enoletnem poskusnem obratovanju, če so seveda za to izpolnjeni pogoji). »Uprava DARS, d. d., do pred kratkim ni bila v celoti seznanjena s problematiko nedokončanih postopkov do pridobitve gradbenega oziroma uporabnega dovoljenja za posamezne avtocestne odseke. Takoj, ko je pridobila te podatke in ugotovila razsežnost problematike, je strokovnim službam DARS, d. d., in nadzornim inženirjem naročila pospešeno reševanje teh zadev.« Hkrati pa so pojasnili, da gre velik del nerešenih zadev na račun težav s pridobivanjem zemljišč. Nekateri zemljiškoknjižni zapisi namreč segajo več kot sto let v zgodovino, število dedičev pa se je v tem času tako namnožilo, da je soglasja vseh lastnikov posameznih parcel res tako rekoč nemogoče pridobiti. Avtocestnih odsekov in odsekov brez uporabnega dovoljenja je sicer na slovenskem avtocestnem križu po Darsovih podatkih 12. odsek Blagovica-Šentjakob brez dovoljenja obratuje že sedem let. Kot pa smo izvedeli od našega vira na Darsu, se je že zgodilo tudi, da so na otvoritev zgrajenega avtocestnega odseka dostavili gradbeno dovoljenje za odsek. »Če bi pri gradnji do potankosti spoštovali zakon, bi se v Sloveniji vozili le po nekaj deset kilometrih avtocest

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


MLADINA, št. 29, 17. 7. 2008

Avtocestni odsek Trojane–Blagovica, zgrajen brez uporabnega dovoljenja

Avtocestni odsek Trojane–Blagovica, zgrajen brez uporabnega dovoljenja
© Samo Bešlagič

Po razkritju, da so šentviški predor odprli še pred pridobitvijo dovoljenja za poskusno obratovanje, so na Darsu ugotovili, da na avtocestnem križu obstajajo številni odseki, ki tudi po več letih uporabe še vedno nimajo uporabnega dovoljenja (tega ministrstvo za okolje izda po enoletnem poskusnem obratovanju, če so seveda za to izpolnjeni pogoji). »Uprava DARS, d. d., do pred kratkim ni bila v celoti seznanjena s problematiko nedokončanih postopkov do pridobitve gradbenega oziroma uporabnega dovoljenja za posamezne avtocestne odseke. Takoj, ko je pridobila te podatke in ugotovila razsežnost problematike, je strokovnim službam DARS, d. d., in nadzornim inženirjem naročila pospešeno reševanje teh zadev.« Hkrati pa so pojasnili, da gre velik del nerešenih zadev na račun težav s pridobivanjem zemljišč. Nekateri zemljiškoknjižni zapisi namreč segajo več kot sto let v zgodovino, število dedičev pa se je v tem času tako namnožilo, da je soglasja vseh lastnikov posameznih parcel res tako rekoč nemogoče pridobiti. Avtocestnih odsekov in odsekov brez uporabnega dovoljenja je sicer na slovenskem avtocestnem križu po Darsovih podatkih 12. odsek Blagovica-Šentjakob brez dovoljenja obratuje že sedem let. Kot pa smo izvedeli od našega vira na Darsu, se je že zgodilo tudi, da so na otvoritev zgrajenega avtocestnega odseka dostavili gradbeno dovoljenje za odsek. »Če bi pri gradnji do potankosti spoštovali zakon, bi se v Sloveniji vozili le po nekaj deset kilometrih avtocest

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Glavni članek:

Predor Šentvid

Zatišje pred zmrzaljo?


Ozadje:

Predor Šentvid

Sprememba pravil


Preberite tudi

Javna pamet

Jože Vogrinc: Priznajmo Palestince in Palestinke!

Mera dejanskega priznavanja suverenosti Palestine je odnos do njenih državljanov in državljank

Teden

Nedopustne grožnje

Pravnomočna obsodilna sodba zaradi grožnje novinarju Eriku Valenčiču 

Intervju

»Po novem bodo imeli tisti z zdaj najnižjimi pokojninami deset odstotkov višje pokojnine«

Marijan Papež, direktor Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje