Staš Zgonik

 |  Mladina 40  |  Ekonomija

Top flop: Evropske volitve 2009

Po podatkih Eurobarometra si državljani EU v času volilne kampanje za volitve evropskih poslancev najbolj želijo razprav in stališč kandidatov do brezposelnosti, to si želi skoraj polovica, točneje 47 odstotkov vprašanih v območju EU-27. Na drugem mestu je gospodarstvo (45), na tretjem inflacija in kupna moč (41), sledijo pa kriminal (37), terorizem (35), boj proti podnebnim spremembam (33), pokojnine (32), priseljevanje (32) ... Vse ostale teme pa naj bodo med kampanjo po mnenju prebivalcev EU deležne precej manj pozornosti, saj naslednja tema - kmetijstvo - zanima zgolj še 17 odstotkov vprašanih. Pri izbiri kandidata pa bodo na volivce najbolj vplivale izkušnje kandidata glede evropskih zadev (40), stališča do nacionalnih vprašanj (37), stališča do evropskih vprašanj (36), stališča strank, ki jim pripadajo (30) ...

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.