666

5. 2. 2009  |  Mladina 5  |  Kultura  |  Plošča

Napalm Death: Time Waits For No Slave

2009, Century Media

Z bendi, ki obstajajo že leta in leta, je po navadi vedno križ. Naredijo preveč ali premalo, včasih razpadejo in se nato ponovno vrnejo na sceno v čisto drugačni luči, tu pa tam popolnoma spremenijo glasbeno podobo, pogosto pa nova verzija starega benda ostane celo brez članov, ki so sestavljali izvirno postavo. Prav to se je zgodilo skupini Napalm Death. Ob tem se seveda poraja vprašanje, čemu še vedno isto ime, če s tistim izpred dvajsetih let in več nima poleg logotipa skoraj nobene stične točke. Vzrok za vztrajanje pri starem imenu je bržčas prepoznavna in dobro prodajana blagovna znamka, ki se ji reče Napalm Death. Le pomislite, kateri od potencialnih fenov bi kupoval vse mogoče take in drugačne izdelke benda, ki bi se na primer imenoval Napalmed Death.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članke za daljše obdobje, se morate prijaviti. Prijavite se . Ostala ponudba naročniških paketov se nahaja TUKAJ.

Celotna številka Mladine je vaša za 3,7 evra. Za nakup tedenskega dostopa do vsebine pošljite SMS z vsebino MLADINA2 na številko 7890.

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €
  • Polletni zakup ogleda člankov
    75 €
  • Letni zakup ogleda člankov
    149 €
  • Spletna Mladina - mesečna naročnina na spletne vsebine, prekini kadarkoli
    14 €

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.