kritiki / Macbeth after Shakespeare
Premiera predstave Heinerja Müllerja, Cankarjev dom, Ljubljana
MLADINA, št. 5, 5. 2. 2009

Damjana Černe, igralka v SMG Ljubljana: “Zame osebno je Macbeth after Shakespeare najboljša predstava Ivice Buljana do sedaj, pa mislim, da sem si jih ogledala kar nekaj. Zakaj? Izpraznjen prostor, dober koncept, izjemna igralska ekipa, ki preigrava situacije v igralskem (življenjskem) ringu, pri čemer se odlični igralci tako zelo razdajajo, da fizično začutiš gnus do nasilja in neumnosti, ki se vsak dan dogajajo v naši neposredni bližini. Super, bravo!”
© Boštjan Pucelj
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Damjana Černe, igralka v SMG Ljubljana: “Zame osebno je Macbeth after Shakespeare najboljša predstava Ivice Buljana do sedaj, pa mislim, da sem si jih ogledala kar nekaj. Zakaj? Izpraznjen prostor, dober koncept, izjemna igralska ekipa, ki preigrava situacije v igralskem (življenjskem) ringu, pri čemer se odlični igralci tako zelo razdajajo, da fizično začutiš gnus do nasilja in neumnosti, ki se vsak dan dogajajo v naši neposredni bližini. Super, bravo!”
© Boštjan Pucelj

Damir Domitrović Kos, direktor festivala Ex Ponto (Kulturno društvo B51): “Predstava tako rekoč brez pozitivnega lika, polna brutalnosti, zla in laži, pogumno odpira dodatno vrednost ideje projekta. Značilnost današnjega časa je, da zatiskamo oči pred kulminacijo manipulacije, brutalnosti in laži, prav tematika in estetika Macbetha pa brezkompromisno ponudi publiki nekakšno ogledalo sedanjosti. A zagotovo je glavni učinek Buljanove predstave ta, da na zelo sodoben, brutalen in enostaven način predstavi problematiko ravno v takšni luči, kot to družba danes potrebuje, da bi samo sebe dojela in prepoznala - aktualno in brutalno.”
© Goran Bertok