Priloga / Urbani prostori

Izbor oblikovno najboljših trgovin in javnih prostorov v Ljubljani

Špela Kuhar, Ana Struna Bregar
MLADINA, št. 8, 5. 3. 2009

Vodilne svetovne blagovne znamke čedalje pogosteje uporabljajo arhitekturo kot osrednji del širše marketinške strategije. Zavedajo se, da arhitektura nima moči le kot objekt, temveč ima moč tudi za ustvarjanje prostorov, ki spodbujajo spomine, odkrivanje in želje. S tem lahko arhitektura posredno vpliva na ekonomski razvoj in tehnološki napredek posamezne blagovne znamke, navsezadnje pa tudi na socialne spremembe. Prav zato je danes glede na težke razmere, v katerih so se znašla podjetja, toliko pomembneje, da se s premišljeno celostno podobo prebijejo iz sivine povprečja in tako postanejo prepoznavnejša in mamljivejša. V Sloveniji je izbor arhitekturno dobro zasnovanih trgovin in javnih prostorov v povezavi z blagovno znamko zelo skromen, a vendarle je nekaj svetlih izjem, ki vam jih predstavljamo na naslednjih straneh.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Špela Kuhar, Ana Struna Bregar
MLADINA, št. 8, 5. 3. 2009

Vodilne svetovne blagovne znamke čedalje pogosteje uporabljajo arhitekturo kot osrednji del širše marketinške strategije. Zavedajo se, da arhitektura nima moči le kot objekt, temveč ima moč tudi za ustvarjanje prostorov, ki spodbujajo spomine, odkrivanje in želje. S tem lahko arhitektura posredno vpliva na ekonomski razvoj in tehnološki napredek posamezne blagovne znamke, navsezadnje pa tudi na socialne spremembe. Prav zato je danes glede na težke razmere, v katerih so se znašla podjetja, toliko pomembneje, da se s premišljeno celostno podobo prebijejo iz sivine povprečja in tako postanejo prepoznavnejša in mamljivejša. V Sloveniji je izbor arhitekturno dobro zasnovanih trgovin in javnih prostorov v povezavi z blagovno znamko zelo skromen, a vendarle je nekaj svetlih izjem, ki vam jih predstavljamo na naslednjih straneh.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Povezani članki

Priloga

Prenovljena Jakopičeva galerija

Priloga

Pilates holistični center

Priloga

Pohištveni salon Abitare

Priloga

Modna trgovina Almirasadar

Priloga

Trgovina Steklarna Rogaška

Priloga

Intra Studio

Priloga

Delikatesa Nama


Preberite tudi

Dva leva

Vlado Miheljak: Izvoli, Janez! Hvala, Robert.

Kdaj pa romski sedež v DZ?

V središču

Nas Hrvaška res kupuje?

Se slovenska podjetja res pospešeno selijo na Hrvaško? 

Djelem djelem

Javno pismo Svetlane Makarovič