Kulturniška / Kulturniška
MLADINA, št. 20, 21. 5. 2009
![“Predložili so nekakšen scenarij, kjer se z [Evgenom] Bavčarjem pogovarjava v gostilni in se tikava. To, kar sem videl, je bilo na tako nizkem nivoju, da najinega pogovora sploh ne bi mogli uporabiti. Midva se predvsem nisva nikoli tikala. Ne eden ne drugi nisva čutila potrebe po tem,” je pisatelj Boris Pahor v Dnevnikovem objektivu pojasnil, zakaj je propadel film o njem.](/media/www/slike.old/mladina/pkulturniska20_boris_pahor_mf.jpg)
“Predložili so nekakšen scenarij, kjer se z [Evgenom] Bavčarjem pogovarjava v gostilni in se tikava. To, kar sem videl, je bilo na tako nizkem nivoju, da najinega pogovora sploh ne bi mogli uporabiti. Midva se predvsem nisva nikoli tikala. Ne eden ne drugi nisva čutila potrebe po tem,” je pisatelj Boris Pahor v Dnevnikovem objektivu pojasnil, zakaj je propadel film o njem.
© Miha Fras
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
![“Predložili so nekakšen scenarij, kjer se z [Evgenom] Bavčarjem pogovarjava v gostilni in se tikava. To, kar sem videl, je bilo na tako nizkem nivoju, da najinega pogovora sploh ne bi mogli uporabiti. Midva se predvsem nisva nikoli tikala. Ne eden ne drugi nisva čutila potrebe po tem,” je pisatelj Boris Pahor v Dnevnikovem objektivu pojasnil, zakaj je propadel film o njem.](/media/www/slike.old/mladina/pkulturniska20_boris_pahor_mf.jpg)
“Predložili so nekakšen scenarij, kjer se z [Evgenom] Bavčarjem pogovarjava v gostilni in se tikava. To, kar sem videl, je bilo na tako nizkem nivoju, da najinega pogovora sploh ne bi mogli uporabiti. Midva se predvsem nisva nikoli tikala. Ne eden ne drugi nisva čutila potrebe po tem,” je pisatelj Boris Pahor v Dnevnikovem objektivu pojasnil, zakaj je propadel film o njem.
© Miha Fras