28. 5. 2009  |  Mladina 21  |  Kultura

Revolver

Požigalec malo zmanjšal požige? - Serija humornih prispevkov o požigalcu, ki jih je navdahnil resnični piroman, ki je leta 2005 kuril po Velenju, je lani na spletu postala neverjetna uspešnica. Ampak - ali so posnetki vplivali tudi na število požigov pri nas? Na generalni policijski upravi pravijo, da kakšnih odstopanj od siceršnjega trenda niso zabeležili. Število požigov se je od leta 1995 do danes gibalo med okoli 60 in 100, v letih po velenjskem požigalcu pa so jih zabeležili okoli 80. Malenkost manj (59) jih je bilo le lani. Morda pa vendarle tudi zato, ker so se požigalci preselili na splet?

Še ene zvezde - 12. julija v Križanke prihaja britanska zasedba Morcheeba, ki je lansko leto izdala nov album Dive Deep.

Še vedno šef festivalov - Evropsko združenje festivalov s sedežem v belgijskem Gentu, ki velja za najpomembnejšo evropsko mrežo umetniških festivalov, ima novega starega vodjo. Na letošnji letni generalni skupščini je bil za predsednika soglasno ponovno izvoljen Darko Brlek, direktor in umetniški vodja Festivala Ljubljana.

Šalabajzerski kotiček
- Potem ko se je izraz šalabajzer, ki v eni besedi združuje vse mogoče pridevnike z negativno konotacijo, že dodobra usidral v naš besednjak, so šalabajzerji dobili še svojo spletno stran. Na naslovu http://salabajzer.si/ lahko s tem izrazom zmerjate, kogar želite, vaša izbira pa bo z utemeljitvijo vred nato javno objavljena. Med dosedanjimi šalabajzerji so številna podjetja, mediji, pa tudi natakarji, avto hiše ...

Zekovci v Beogradu
- V Beogradu v teh dneh poteka četrta konferenca kreativne industrije jugovzhodne Evrope Belgrade Design Week, ki velja za najpomembnejši oblikovalski dogodek na Balkanu. Na njem prvič razstavljajo tudi slovenski oblikovalci; gre za oblikovalsko skupino ZEK, ki je nedavno za grafično opremo interierja podjetja 3fs dobila priznanje zima 2009 Društva oblikovalcev Slovenije.

Človek in Izbrisani
- Avstrijska organizacija Erste Foundation, ki išče projekte za ustvarjanje družbe z enakimi možnostmi in priložnostmi, je sporočila, da sta jo med slovenskimi kandidati najbolj prepričala dva: prvi je Projekt človek, ki ga je pripravilo istoimensko društvo, druga pa komunikacijska kampanja v podporo izbrisanim, ki ga je pripravil Studio Poper. Projekta se bosta skupaj s še 18 drugimi izbranimi projekti iz jugovzhodne Evrope potegovala za nagrade za družbeno integracijo v vrednosti 295.000 evrov.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,80 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.