kritiki / Arhitekturni natečaji 1998−2010
Pregledna razstava, grad Fužine, Ljubljana
MLADINA, št. 25, 23. 6. 2010

Jana Gojanović Purger, arhitektka
© Arhiv Mladine
Jana Gojanović Purger, arhitektka: “Vesela sem razstave, ker sem trdno prepričana, da se najboljše spodbuja s pozitivnimi vzori. To je posebej pomembno v času, ko smo prepojeni z negativizmom, medsebojnim glodanjem in glasnim izražanjem tega, česar ne bi želeli. Razstava poleg avtorske ustvarjalne energije odraža pestrost priprave natečajnih nalog in tudi pestrost dela natečajnih komisij. Slednje krmarijo med ekskluzivno in pričakovano visoko estetiko, izvedljivostjo, simbolnimi pomeni in javnimi koristmi.”
Boštjan Vuga, arhitekt: “Razstava v arhitekturnem muzeju je absolutno dobrodošla, saj gre za pregled tega, kako natečaji vplivajo na arhitekturno produkcijo v Sloveniji. Seveda pa je lahko ob ogledu razstave kdo tudi kritičen: razstava namreč kaže, da je arhitekturna scena v Sloveniji dokaj zaprta, da se na natečaje ne javljajo tujci, saj ti niso mednarodni, hkrati pa lahko ugotovimo, da je danes v Sloveniji čedalje težje zmagati na natečaju s kakšno bolj radikalno, manj mainstreamovsko idejo.”
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Jana Gojanović Purger, arhitektka
© Arhiv Mladine
Jana Gojanović Purger, arhitektka: “Vesela sem razstave, ker sem trdno prepričana, da se najboljše spodbuja s pozitivnimi vzori. To je posebej pomembno v času, ko smo prepojeni z negativizmom, medsebojnim glodanjem in glasnim izražanjem tega, česar ne bi želeli. Razstava poleg avtorske ustvarjalne energije odraža pestrost priprave natečajnih nalog in tudi pestrost dela natečajnih komisij. Slednje krmarijo med ekskluzivno in pričakovano visoko estetiko, izvedljivostjo, simbolnimi pomeni in javnimi koristmi.”
Boštjan Vuga, arhitekt: “Razstava v arhitekturnem muzeju je absolutno dobrodošla, saj gre za pregled tega, kako natečaji vplivajo na arhitekturno produkcijo v Sloveniji. Seveda pa je lahko ob ogledu razstave kdo tudi kritičen: razstava namreč kaže, da je arhitekturna scena v Sloveniji dokaj zaprta, da se na natečaje ne javljajo tujci, saj ti niso mednarodni, hkrati pa lahko ugotovimo, da je danes v Sloveniji čedalje težje zmagati na natečaju s kakšno bolj radikalno, manj mainstreamovsko idejo.”

Boštjan Vuga, arhitekt
© Borut Krajnc