Kulturniška / Kulturniška

MLADINA, št. 26, 1. 7. 2010

“Menim, da je sistem, ki je slovenske producente naučil, da ves denar dobijo od sklada, naredil škodo slovenskemu filmu. Pa ne v smislu vsebine, ampak zato, ker ne spodbuja želje, da bi filme spravili do gledalcev. Prepričan sem, da če nekdo hoče posneti film, ga bo posnel. S 35mm kamero ali pa s telefonom. In rezultat bo dober,” je za Delo povedal kipar in filmski ustvarjalec Miha Knific.

“Menim, da je sistem, ki je slovenske producente naučil, da ves denar dobijo od sklada, naredil škodo slovenskemu filmu. Pa ne v smislu vsebine, ampak zato, ker ne spodbuja želje, da bi filme spravili do gledalcev. Prepričan sem, da če nekdo hoče posneti film, ga bo posnel. S 35mm kamero ali pa s telefonom. In rezultat bo dober,” je za Delo povedal kipar in filmski ustvarjalec Miha Knific.
© Borut Peterlin

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


MLADINA, št. 26, 1. 7. 2010

“Menim, da je sistem, ki je slovenske producente naučil, da ves denar dobijo od sklada, naredil škodo slovenskemu filmu. Pa ne v smislu vsebine, ampak zato, ker ne spodbuja želje, da bi filme spravili do gledalcev. Prepričan sem, da če nekdo hoče posneti film, ga bo posnel. S 35mm kamero ali pa s telefonom. In rezultat bo dober,” je za Delo povedal kipar in filmski ustvarjalec Miha Knific.

“Menim, da je sistem, ki je slovenske producente naučil, da ves denar dobijo od sklada, naredil škodo slovenskemu filmu. Pa ne v smislu vsebine, ampak zato, ker ne spodbuja želje, da bi filme spravili do gledalcev. Prepričan sem, da če nekdo hoče posneti film, ga bo posnel. S 35mm kamero ali pa s telefonom. In rezultat bo dober,” je za Delo povedal kipar in filmski ustvarjalec Miha Knific.
© Borut Peterlin

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

V središču

Cerkvena protičlovečnost

Se bomo čez nekaj let znašli v vzdušju predvojne Slovenije, v kateri je Cerkev dirigirala vse politično in družbeno življenje?

Intervju

»Romski otroci smo imeli svoje razrede, pouk je potekal v barakah poleg šole«

Nataša Brajdič, romska aktivistka

Naslovna tema

Pustite nas pri miru

Cerkev si lasti pravico, da odloča o življenju od spočetja do smrti. Ostalim pa tega ne dovoli.