Kulturniška / Kulturniška
MLADINA, št. 26, 1. 7. 2010

“Menim, da je sistem, ki je slovenske producente naučil, da ves denar dobijo od sklada, naredil škodo slovenskemu filmu. Pa ne v smislu vsebine, ampak zato, ker ne spodbuja želje, da bi filme spravili do gledalcev. Prepričan sem, da če nekdo hoče posneti film, ga bo posnel. S 35mm kamero ali pa s telefonom. In rezultat bo dober,” je za Delo povedal kipar in filmski ustvarjalec Miha Knific.
© Borut Peterlin
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

“Menim, da je sistem, ki je slovenske producente naučil, da ves denar dobijo od sklada, naredil škodo slovenskemu filmu. Pa ne v smislu vsebine, ampak zato, ker ne spodbuja želje, da bi filme spravili do gledalcev. Prepričan sem, da če nekdo hoče posneti film, ga bo posnel. S 35mm kamero ali pa s telefonom. In rezultat bo dober,” je za Delo povedal kipar in filmski ustvarjalec Miha Knific.
© Borut Peterlin