striptiz / Tomato Košir, oblikovalec vizualnih komunikacij

... o razstavi svojih del, ki so do 11. novembra na ogled v NLB Galeriji Avla v Ljubljani

MLADINA, št. 40, 7. 10. 2010

/media/www/slike.old/mladina/pstriptiz40tomatio_kosir.jpg

© Borut Peterlin

“Oblikovalcem se zna zgoditi položaj fotografov v oglaševanju - ko so avtorje, ki po meri rešujejo naročnikove komunikacijske težave, nadomestili vnaprej pripravljeni polnomastni, a nikdar polnovredni konfekcijski izdelki. Ti na stojnicah spletnih bank tekmujejo za hitro doseženo pozornost in še hitrejši intelektualni propad. Ker vidnim sporočilom zaupamo tudi vlogo izobraževanja, je slednja integralni del vsakega odgovornega oblikovalca. Verižna reakcija, ki v končni fazi pripelje do širše družbene odgovornosti, se resda nadaljuje pri naročniku, a začne se že pri nas. V primeru, da pri načrtovanju vidnih sporočil ne bomo uporabljali izčrpnih analiz, se argumentirano odločali, preverjali rezultate, rešitve celostno prezentirali, ostali zvesti cilju ter nevplivani tako s strani naročnikovih kot tudi lastnih nerelevantnih vzgibov, nas čaka vloga aranžerja, kamor nas je AJPES že tako uvrstil, ali vloga samozadostnega umetnika, v kar zadnje čase usmerjajo študente v novodobni Cukrarni - na Oddelku za oblikovanje ALUO.”

Tomato Košir, ustanovitelj azila za zatajene asistente in angažirane študente ALUO - Tajno društvo CGP

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


MLADINA, št. 40, 7. 10. 2010

/media/www/slike.old/mladina/pstriptiz40tomatio_kosir.jpg

© Borut Peterlin

“Oblikovalcem se zna zgoditi položaj fotografov v oglaševanju - ko so avtorje, ki po meri rešujejo naročnikove komunikacijske težave, nadomestili vnaprej pripravljeni polnomastni, a nikdar polnovredni konfekcijski izdelki. Ti na stojnicah spletnih bank tekmujejo za hitro doseženo pozornost in še hitrejši intelektualni propad. Ker vidnim sporočilom zaupamo tudi vlogo izobraževanja, je slednja integralni del vsakega odgovornega oblikovalca. Verižna reakcija, ki v končni fazi pripelje do širše družbene odgovornosti, se resda nadaljuje pri naročniku, a začne se že pri nas. V primeru, da pri načrtovanju vidnih sporočil ne bomo uporabljali izčrpnih analiz, se argumentirano odločali, preverjali rezultate, rešitve celostno prezentirali, ostali zvesti cilju ter nevplivani tako s strani naročnikovih kot tudi lastnih nerelevantnih vzgibov, nas čaka vloga aranžerja, kamor nas je AJPES že tako uvrstil, ali vloga samozadostnega umetnika, v kar zadnje čase usmerjajo študente v novodobni Cukrarni - na Oddelku za oblikovanje ALUO.”

Tomato Košir, ustanovitelj azila za zatajene asistente in angažirane študente ALUO - Tajno društvo CGP

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Kultura

»Priseljenci nosimo v sebi sram, ker ne pripadamo družbi«

KOMENTAR DNEVA

»Nasilje ne sme postati politično orožje v rokah političnih strank«

Zveza veteranov vojne za Slovenijo in Zveza policijskih veteranskih društev Sever za umiritev razmer

»Država je odpovedala pri vključevanju Romov«

Varuh človekovih pravic je opozoril, da so izbruhi nasilja odsev sistemskih pomanjkljivosti