Plošče / Philip Jeck: An Ark for the Listener
2010, Touch
Goran Kompoš
MLADINA, št. 43, 28. 10. 2010
+ + + +
Cenjeni drone gramofonar se niti s svojim trinajstim albumom ne oddaljuje od prepoznavne zgoščene, zazankane, z efekti in bas kitaro razširjene estetike, ki mu je utrla pot med najzanimivejše elektronske skladatelje. Navdih za novo ploščo je črpal iz pesmi The Wreck Off The Deutschland, s katero se je Gerard Manley Hopkins poklonil leta 1875 iz Nemčije izgnanim, utopljenim nunam, teh pa se Jeck v svoji značilni maniri spomni v evokativnih elektroakustičnih teksturah. Album zvočno resda ne prinaša nič bistveno novega, toda kot vselej Jeck tudi tokrat najde presežek v mojstrski naraciji, ki je v tovrstnih muzikah prej izjema kot pravilo. Zato seveda ni naključje, da se je Britancu kljub številnim sledilcem tako dolgo uspelo obdržati na vrhu.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Goran Kompoš
MLADINA, št. 43, 28. 10. 2010
+ + + +
Cenjeni drone gramofonar se niti s svojim trinajstim albumom ne oddaljuje od prepoznavne zgoščene, zazankane, z efekti in bas kitaro razširjene estetike, ki mu je utrla pot med najzanimivejše elektronske skladatelje. Navdih za novo ploščo je črpal iz pesmi The Wreck Off The Deutschland, s katero se je Gerard Manley Hopkins poklonil leta 1875 iz Nemčije izgnanim, utopljenim nunam, teh pa se Jeck v svoji značilni maniri spomni v evokativnih elektroakustičnih teksturah. Album zvočno resda ne prinaša nič bistveno novega, toda kot vselej Jeck tudi tokrat najde presežek v mojstrski naraciji, ki je v tovrstnih muzikah prej izjema kot pravilo. Zato seveda ni naključje, da se je Britancu kljub številnim sledilcem tako dolgo uspelo obdržati na vrhu.