striptiz / Hanno HarDt, fotograf

Hanno Hardt je strokovnjak na področju komunikoloških ved, je pa tudi strasten fotograf. V Hiši kulture v Šmartnem je na kulturni praznik odprl razstavo “Anatomija starajočega se vinograda”, v kateri se je tako približal trtam, da jih je videl kot tisti, ki jih obrezujejo in so z njimi v tesnem stiku.

MLADINA, št. 8, 24. 2. 2011

/media/www/slike.old/mladina/pstriptizhanno_hardt20110221_5100_b5.jpg

© Borut Peterlin

“Moji fotografski projekti so navadno dolgoročne zaveze določenim idejam in slonijo na raziskovanju odnosa med fotografijo in spominom ter na prepričanju, da ima fotografija vlogo zgodovinskega dokaza. Ne gre le za dokumentiranje zgodovinskih trenutkov, ampak tudi časa, ki se giblje skozi družbene ali kulturne prostore. Pri svojem delu se vedno zavedam teh povezav, saj je fotografija pomembna v kulturnem in političnem življenju družbe, še posebej, ker sodeluje pri konstruiranju vizualnega arhiva ljudi in krajev. Moje delo temelji na prepričanju, da se zgodovina preoblikuje bolj v podobe kot v pripovedi. Deset let fotografiranja ljubljanske tržnice (od 1984 do 1994), delo za mojo knjigo Slovenci (od 1991 do 2008) ali dokumentiranje bralnega procesa (od 1990 do danes) so značilni primeri mojega odkrivanja sveta skozi objektiv fotoaparata.”

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


MLADINA, št. 8, 24. 2. 2011

/media/www/slike.old/mladina/pstriptizhanno_hardt20110221_5100_b5.jpg

© Borut Peterlin

“Moji fotografski projekti so navadno dolgoročne zaveze določenim idejam in slonijo na raziskovanju odnosa med fotografijo in spominom ter na prepričanju, da ima fotografija vlogo zgodovinskega dokaza. Ne gre le za dokumentiranje zgodovinskih trenutkov, ampak tudi časa, ki se giblje skozi družbene ali kulturne prostore. Pri svojem delu se vedno zavedam teh povezav, saj je fotografija pomembna v kulturnem in političnem življenju družbe, še posebej, ker sodeluje pri konstruiranju vizualnega arhiva ljudi in krajev. Moje delo temelji na prepričanju, da se zgodovina preoblikuje bolj v podobe kot v pripovedi. Deset let fotografiranja ljubljanske tržnice (od 1984 do 1994), delo za mojo knjigo Slovenci (od 1991 do 2008) ali dokumentiranje bralnega procesa (od 1990 do danes) so značilni primeri mojega odkrivanja sveta skozi objektiv fotoaparata.”

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Javna pamet

Jože Vogrinc: Priznajmo Palestince in Palestinke!

Mera dejanskega priznavanja suverenosti Palestine je odnos do njenih državljanov in državljank

Teden

Nedopustne grožnje

Pravnomočna obsodilna sodba zaradi grožnje novinarju Eriku Valenčiču 

Intervju

»Po novem bodo imeli tisti z zdaj najnižjimi pokojninami deset odstotkov višje pokojnine«

Marijan Papež, direktor Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje