Škisova in študentska tržnica

Ena od študentskih klubov, druga zasebna

Benjamin Leskovec

Benjamin Leskovec
© Boban Plavevski

Dobičkarski absurdi študentskih politikov očitno nimajo konca. Evidenten način spletkarjenja se namreč odvija pri organiziranju letošnje največje študentske prireditve, Škisove tržnice. Študentje so si letos omislili kar dve tržnici, 5. maja bo za bežigrajskim štadionom Škisova tržnica, slab teden pozneje pa bo na vadbišču Tivoli potekala Študentska tržnica. Za razjasnitev je potreben skok v preteklost Škisove tržnice. V Mladini smo že pisali o spletkah, ki se jih je ob organiziranju lanske Škisove tržnice lotilo Mladinsko društvo Afna, ki ga vodi eden bolj rentabilnih študentskih dobičkarjev Benjamin Leskovec, ki z društvom letno obrne 90 milijonov SIT. Zadnjih osem let je v sodelovanju z Zvezo ŠKIS skrbel za izvedbo Škisove tržnice, ob tem pa dobival milijonsko podporo ŠOU-a v Ljubljani. Lani se je z Zvezo ŠKIS odločil, da bo na tradicionalno brezplačno prireditev uvedel vstopnino. Temu je nasprotovala večina študentskih klubov, vendar Leskovca to ni ustavilo pri projektu privatizacije vseslovenske študentske prireditve. Uvedba vstopnin je pripeljala tudi do konca milijonskega sodelovanja med njim in ŠOU v Ljubljani, ki ni hotel podpirati komercialne prireditve.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Benjamin Leskovec

Benjamin Leskovec
© Boban Plavevski

Dobičkarski absurdi študentskih politikov očitno nimajo konca. Evidenten način spletkarjenja se namreč odvija pri organiziranju letošnje največje študentske prireditve, Škisove tržnice. Študentje so si letos omislili kar dve tržnici, 5. maja bo za bežigrajskim štadionom Škisova tržnica, slab teden pozneje pa bo na vadbišču Tivoli potekala Študentska tržnica. Za razjasnitev je potreben skok v preteklost Škisove tržnice. V Mladini smo že pisali o spletkah, ki se jih je ob organiziranju lanske Škisove tržnice lotilo Mladinsko društvo Afna, ki ga vodi eden bolj rentabilnih študentskih dobičkarjev Benjamin Leskovec, ki z društvom letno obrne 90 milijonov SIT. Zadnjih osem let je v sodelovanju z Zvezo ŠKIS skrbel za izvedbo Škisove tržnice, ob tem pa dobival milijonsko podporo ŠOU-a v Ljubljani. Lani se je z Zvezo ŠKIS odločil, da bo na tradicionalno brezplačno prireditev uvedel vstopnino. Temu je nasprotovala večina študentskih klubov, vendar Leskovca to ni ustavilo pri projektu privatizacije vseslovenske študentske prireditve. Uvedba vstopnin je pripeljala tudi do konca milijonskega sodelovanja med njim in ŠOU v Ljubljani, ki ni hotel podpirati komercialne prireditve.

Z novim šolskim letom je na ŠOU prišlo do zamenjave oblasti. Za zmago krščanskega študentskega krila, ki sliši na ime SAS, si lahko zasluge pripiše tudi Leskovec. V predvolilni kampanji je recimo delil letake z lažmi, da volilni poraz SAS-a pomeni konec Škisove tržnice. Leskovec je tako spet dobil botre v vladi ŠOU, vendar pa je v vmesnem času izgubil podporo pri novem vodstvu Zveze ŠKIS. Ta bo letos sama organizirala in izvedla Škisovo tržnico, ki bo spet tradicionalno brezplačna, na njej pa se bodo, tako kot doslej, predstavili vsi študentski klubi. Toda Leskovec se kljub temu ne da. Z ljubljansko ŠOU bo teden po Škisovi tržnici organiziral Študentsko tržnico, ki želi postati "osrednja družabno-zabavna prireditev mesta Ljubljana". SAS-ova vlada je za podporo navadne komercialne prireditve namenila neverjetnih 7 milijonov tolarjev. Mimogrede, ista vlada je mednarodno izjemno uspešnemu študentskemu festivalu širjenja idej Memefestu za štiristo tisočakov zmanjšala milijon in pol podpore. Ob vsem skupaj jezi še dejstvo, da SAS-ova vlada sploh ne skriva Leskovčevega projekta privatizacije Škisove tržnice, saj navaja, da je njegovo društvo "registrirani lastnik blagovnih znamk Škisova in Študentska tržnica". Zveza ŠKIS trdi, da Škisova tržnica ostaja nespremenjena in je njen "paradni konj", vlada ŠOU pa nas prepričuje, da je "lastnik" prave študentske tržnice dobičkar Leskovec, ki mu zato pripada 7 milijonov študentskih tolarjev. Bodo temu nasedli študentje in kupili vstopnico za Leskovškovo tržnico?