Manipulator / Nerazumljiva ukinitev

Rubriki Magnet in Denar sta bili med najbolj gledanimi TV-oddajami v državi

Vanja Pirc
MLADINA, št. 5, 9. 2. 2007

Prenovljeni informativni program TV Slovenija je zbudil veliko pozornosti, tako zaradi novih scen kot tudi zaradi vsebinskih sprememb. Najbolj so seveda odmevali prenovljeni Odmevi, ki so jim kljub preverjeni blagovni znamki povsem spremenili zasnovo v monotematsko oddajo. Veliko sprememb je doživel tudi TV Dnevnik, med najočitnejšimi sta bili gotovo ukinitvi nekajminutne kulturne rubrike Magnet in poslovne rubrike Denar, ki sta bili na sporedu takoj po TV Dnevniku. A če vzamemo pod drobnogled podatke o njuni gledanosti, se zdi njuna ukinitev vse prej kot smiselna. Decembrski podatki namreč kažejo, da sta bila tako Magnet kot Denar med bolj gledanimi TV-oddajami. Ne le na TV Slovenija, ampak na splošno, med vsemi slovenskimi TV-oddajami.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Vanja Pirc
MLADINA, št. 5, 9. 2. 2007

Prenovljeni informativni program TV Slovenija je zbudil veliko pozornosti, tako zaradi novih scen kot tudi zaradi vsebinskih sprememb. Najbolj so seveda odmevali prenovljeni Odmevi, ki so jim kljub preverjeni blagovni znamki povsem spremenili zasnovo v monotematsko oddajo. Veliko sprememb je doživel tudi TV Dnevnik, med najočitnejšimi sta bili gotovo ukinitvi nekajminutne kulturne rubrike Magnet in poslovne rubrike Denar, ki sta bili na sporedu takoj po TV Dnevniku. A če vzamemo pod drobnogled podatke o njuni gledanosti, se zdi njuna ukinitev vse prej kot smiselna. Decembrski podatki namreč kažejo, da sta bila tako Magnet kot Denar med bolj gledanimi TV-oddajami. Ne le na TV Slovenija, ampak na splošno, med vsemi slovenskimi TV-oddajami.

Rubrika Magnet je imela decembra recimo od 9,1- do 12,7-odstotno gledanost, kar z drugimi besedami pomeni, da je uspela prepričati od 26 do 34 odstotkov vseh ljudi, ki so v tistem času gledali televizijo. Povedano še nekoliko drugače: Magnet se je po gledanosti vseh TV-oddaj vsak dan uvrstil med petim in desetim mestom. Običajno so ga prehitele le oddaje, kot so (zdaj že ukinjena) Pri Jožovcu z Natalijo, Vzemi ali pusti, 24 ur, TV Dnevnik, Odmevi in Trenja ali kakšen film, medtem ko sta se rubriki Šport in Vreme, ki prav tako sledita TV Dnevniku, po gledanosti največkrat uvrstili za njim. Rubrika Denar je medtem dosegla še višjo gledanost. Vsak dan se je uvrstila med tretjim in šestim mestom. Koliko kulture in poslovnih tem pa je gledalcem TV Dnevnika na voljo v prenovljeni oddaji? Vsak dan sicer zasledimo vsaj en prispevek s poslovnega področja, že zato, da so hkrati objavljene tudi dnevne informacije z borze. Kakšen prispevek o kulturi pa lahko zasledimo le redkokdaj, če slučajno ostane kaj časa zanj, potem ko se zvrstijo "pomembnejše" teme iz dnevne politike.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Prvi teden

Zmaga sindikatov

Božičnica bo, a to je bila ena od redkih sindikalnih zmag v zadnjih desetletjih

Intervju

»Danes ne gre samo za to, da je resnica nepomembna. Cilj je resnico uničiti.«

Éric Fassin, sociolog

Naslovna tema

Dovolj nasilja

Če bosta policija in pravosodje še naprej delovala neobčutljivo in nasilja ne bosta obravnavala prednostno, bosta nasilnežem pošiljala enako sporočilo kot doslej. Da se nasilje izplača.