Manipulator / Cerkvena maloprodaja

Duhovnost oziroma priložnost za bogatenje

Sebastijan Ozmec
MLADINA, št. 5, 9. 2. 2007

Najvišji predstavniki RKC so lani v predbožičnem času javno svarili pred komercializacijo božiča ter opozarjali, da namen božiča ni zapravljanje po trgovinah, ampak da gre za verskli in družinski praznik. Vendar pa božič ni edini čas, ko se lahko pojavi problem komercializacije praznika. Podobnih praznikov je še veliko in med tistimi, ki želijo komecialnost posameznega praznika izkoristiti, se nemalokrat znajdejo tudi podjetja, ki neposredno širijo cerkveni nauk.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Sebastijan Ozmec
MLADINA, št. 5, 9. 2. 2007

Najvišji predstavniki RKC so lani v predbožičnem času javno svarili pred komercializacijo božiča ter opozarjali, da namen božiča ni zapravljanje po trgovinah, ampak da gre za verskli in družinski praznik. Vendar pa božič ni edini čas, ko se lahko pojavi problem komercializacije praznika. Podobnih praznikov je še veliko in med tistimi, ki želijo komecialnost posameznega praznika izkoristiti, se nemalokrat znajdejo tudi podjetja, ki neposredno širijo cerkveni nauk.

Ob prihajajočem ameriškem uvoženem prazniku zaljubljencev so pri osrednji verski reviji Ognjišče na primer pripravili zakonske zaljubljenske pakete. Zakonske pakete, ki stanejo okoli dvajset evrov, sestavljajo družinski rožni venec, križ, ampak ne navadni, temveč unikatni izdelek slikarke Silve Karim, knjižica Novoporočenca ali Mož in žena ter še ena izmed treh mini knjižnih zbirk po izbiri.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

TV komentar

»Dajte nehat’«

Kdo ob taki komercialni televiziji potrebuje propagandna trobila?

Kaj skrajna desnica v Sloveniji počne že desetletja?

IZJAVA DNEVA

Intervju

»Na skrajni desnici imamo fantovski klub, le da so fantje v resnici dečki«

Éric Fassin, sociolog