David R. Ellis / Poslednji klic

Cellular, 2004

Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 49, 13. 12. 2004

Larry Cohen, kultni veteran B filmov (npr. It's Alive!, 1974), je pred leti zadel tombolo, ko je Hollywoodu za 300.000 dolarjev prodal scenarij za Telefonsko govorilnico. Hollywood je scenarij pred uporabo zelo pretresel, toda film je bil še vedno dovolj intriganten. In kar je ključno: bil je odlična reklama za mobilne telefone, saj je pokazal na popolno superiornost mobilnih telefonov in vedno hujšo - oh, in vedno bolj pogubno - inferiornost stacionarnih telefonov. Ne pozabite: Colin Farrell, ki dvigne klasično telefonsko slušalko, postane talec in igrača mobilnega telefona, ki ga rola anonimni ostrostrelec. Poslednji klic je videti kot neuradno nadaljevanje Telefonske govorilnice, le da tokrat ne gre za vojno med stacionarnim in mobilnim telefonom, ampak za koalicijsko povezovanje mobilnih telefonov, ki ni brez motenj, absurdov, napetosti, negotovosti in cliffhangerjev.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 49, 13. 12. 2004

Larry Cohen, kultni veteran B filmov (npr. It's Alive!, 1974), je pred leti zadel tombolo, ko je Hollywoodu za 300.000 dolarjev prodal scenarij za Telefonsko govorilnico. Hollywood je scenarij pred uporabo zelo pretresel, toda film je bil še vedno dovolj intriganten. In kar je ključno: bil je odlična reklama za mobilne telefone, saj je pokazal na popolno superiornost mobilnih telefonov in vedno hujšo - oh, in vedno bolj pogubno - inferiornost stacionarnih telefonov. Ne pozabite: Colin Farrell, ki dvigne klasično telefonsko slušalko, postane talec in igrača mobilnega telefona, ki ga rola anonimni ostrostrelec. Poslednji klic je videti kot neuradno nadaljevanje Telefonske govorilnice, le da tokrat ne gre za vojno med stacionarnim in mobilnim telefonom, ampak za koalicijsko povezovanje mobilnih telefonov, ki ni brez motenj, absurdov, napetosti, negotovosti in cliffhangerjev.

Ryan (Chris Evans), kalifornijski žrebec, ki ga je bejba ravno nogirala (ker je neodgovoren, preveč egocentričen in otročji), dobi na lepem paničen telefonski klic: na drugi strani je absolutna neznanka, učiteljica po imenu Jessica (Kim Basinger), ki trdi, da so jo ugrabili (ne ve, kdo in zakaj) in da jo imajo zdaj zaprto (še sama ne ve, kje). Zakaj je poklicala njega? Nič, mobitel, ki so ga ugrabitelji razbili, je zložila tako, da je lahko poklicala le naključno številko - njegovo. Sploh pa, ko pride do mobitela, je vsaka številka prava, ne - kdor ima mobitel, dobesedno prosi, da ga kdo pokliče. Ryan, ki je verjetno videl dobro staro kriminalko Oprostite, napačna številka (1948), se požene na policijo, kjer nabaše na detektiva (William H. Macy), ki je tik pred penzijo (in "prestar za to sranje"), tako da mu ne preostane drugega, kot da usodo neznanke vzame v svoje roke - do točke B mora priti pred ugrabitelji. In potem do točke C. Pa do točke D. In točke E. In do njenega sina. In do njenega moža. Kar je težko - Jessica namreč svojega mobitela ne sme ugasniti, vsaka funkcija Ryanovega mobitela pa se izkaže za disfunkcijo. Saj veste - baterije crkavajo, rolajo se mrtve cone, križajo se linije. Poslednji klic je remix tehnofilije in tehnofobije, ki namiguje, da je mobitel jamstvo varnosti, toda le pod pogojem, da si stalno na liniji - da se torej za račun ne meniš.

ZADRŽAN +

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

V središču

Razveljavimo referendum

Vložen je bil ugovor na referendumski izid. Pobudniki zahtevajo ponovitev glasovanja o zakonu o pomoči pri prostovoljnem končanju življenja.

V središču

Pogovoriti se je treba o Tarči

Vodstvo RTV Slovenija predlaga spremembe dolgo nedotakljivega paradnega konja informativnega programa

TV komentar

Keš, keš, keš

Pazite se dobrih ljudi, ki zaskrbljeno zrejo z ekranov