Ismael Ferroukhi  / Veliko potovanje
 Le Grand Voyage, 2004 
 Marcel Štefančič, jr.  
MLADINA, št. 2, 11. 1. 2006
 
Pot v Meko vodi prek Slovenije. Specifično: v Velikem potovanju je Slovenija ena izmed dežel, ki jih morata prepotovati Oče (Mohamed Majd), malone fundamentalistični francosko-maroški musliman, in njegov sekularni, zelo pozahodnjačeni sin (Nicolas Cazale), da bi prišla na hadž. Toda film je žal tako naivno politično korekten, da se zadovolji z medgeneracijskim spopadom. Oče hoče v Meko - za vsako ceno. Sin ga mora tja peljati - za vsako ceno.  
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
 
    Marcel Štefančič, jr.  
MLADINA, št. 2, 11. 1. 2006
   Pot v Meko vodi prek Slovenije. Specifično: v Velikem potovanju je Slovenija ena izmed dežel, ki jih morata prepotovati Oče (Mohamed Majd), malone fundamentalistični francosko-maroški musliman, in njegov sekularni, zelo pozahodnjačeni sin (Nicolas Cazale), da bi prišla na hadž. Toda film je žal tako naivno politično korekten, da se zadovolji z medgeneracijskim spopadom. Oče hoče v Meko - za vsako ceno. Sin ga mora tja peljati - za vsako ceno.  
 In ta “prisila” da njunemu odnosu le ojdipski podton - s predvidljivim rezultatom. V Meko bi lahko odpotovala tudi z letalom, toda potem Oče sinovega mobija ne bi mogel vreči skozi okno, kakor tudi ne bi mogel reči: “Tisti, ki hitijo, so že mrtvi.” Drži, letalo bi dalo filmu in topikam, ki jih nakazuje, večji politični rob kot avto, ki je le izgovor - v avtu pač ni politike. V avtu lahko vse ostane med njima - in film ju ne izziva.   
 (potuje Cankarjev dom)  
 ZADRŽAN