Roger Allers, Jill Culton & Anthony Stacchi / Sezona lova

Open Season, 2006

Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 44, 31. 10. 2006

Boog ima tak problem, kot ga je imel Willy, saj veste, Free Willy: ali bo preživel vrnitev v divjino? Razlika je le v tem, da Boog ni kit, ampak grizli, in da Boog uživa v ujetništvu. Varnost ima raje od svobode. In seveda, Sezona lova ni igrani film, ampak digitalna animacija, ki izgleda tako, kot da je pravkar padla s tekočega traku. Še vedno diši po programu za renderiranje. Ali bolje rečeno, Sezona lova izgleda tako, kot da je sedela na animaciji Za živo mejo, na kateri je pisalo: pozor, sveže pleskano! Toda na Sezoni lova niti ne bi moglo pisati: Za živo mejo - Next Generation. Ker je ista generacija. Le v drugem gozdu se dogaja. Okej, niti ne v drugem, ampak na drugem koncu istega gozda - pač v tistem, v katerem se začne sezona lova, ki je za Booga (Martin Lawrence) nekaj takega kot kulturni šok: Boog je namreč rasel v civilizaciji, med ljudmi, v garaži lokalnega rendžerja, tako da ga divjina, lovci, pogoji divjega zahoda in jelen (Ashton Kutcher), ki je čisti Murphy, presegajo.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 44, 31. 10. 2006

Boog ima tak problem, kot ga je imel Willy, saj veste, Free Willy: ali bo preživel vrnitev v divjino? Razlika je le v tem, da Boog ni kit, ampak grizli, in da Boog uživa v ujetništvu. Varnost ima raje od svobode. In seveda, Sezona lova ni igrani film, ampak digitalna animacija, ki izgleda tako, kot da je pravkar padla s tekočega traku. Še vedno diši po programu za renderiranje. Ali bolje rečeno, Sezona lova izgleda tako, kot da je sedela na animaciji Za živo mejo, na kateri je pisalo: pozor, sveže pleskano! Toda na Sezoni lova niti ne bi moglo pisati: Za živo mejo - Next Generation. Ker je ista generacija. Le v drugem gozdu se dogaja. Okej, niti ne v drugem, ampak na drugem koncu istega gozda - pač v tistem, v katerem se začne sezona lova, ki je za Booga (Martin Lawrence) nekaj takega kot kulturni šok: Boog je namreč rasel v civilizaciji, med ljudmi, v garaži lokalnega rendžerja, tako da ga divjina, lovci, pogoji divjega zahoda in jelen (Ashton Kutcher), ki je čisti Murphy, presegajo.

Toda ne povsem: vsak Američan še vedno diši po divjem zahodu. A po drugi strani, vsak Američan diši tudi po domu, ustaljenosti, vrtu, civilizaciji. Sezona lova zagotavlja, da imaš lahko oboje: dom in divjino. Hu! Ne pozabite: ko je oboje obljubljal ameriški sen, se je vedno izkazalo, da je to le iluzija.

ZADRŽAN

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

V središču

Cerkvena protičlovečnost

Se bomo čez nekaj let znašli v vzdušju predvojne Slovenije, v kateri je Cerkev dirigirala vse politično in družbeno življenje?

Intervju

»Romski otroci smo imeli svoje razrede, pouk je potekal v barakah poleg šole«

Nataša Brajdič, romska aktivistka

Naslovna tema

Pustite nas pri miru

Cerkev si lasti pravico, da odloča o življenju od spočetja do smrti. Ostalim pa tega ne dovoli.