Hanna A. W. Slak, 2007 / Tea

Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 7, 22. 2. 2008

Slovenski gozd ste videli v mnogih slovenskih filmih (in mnogih dokumentarcih), toda v nobenem ni izgledal tako spektakularno, tako halucinantno, tako poetično in tako gotsko kot v v filmu Eva, v katerem ga je posnela Karina Kleszczewska, poljska direktorica fotografije. Še več, slovenski gozd je tu videti kot prvi slovenski transcendentalni junak. Problem je v tem, da potem pridejo Slovenci in vse pokvarijo. Slovenci gozd - in njegovo transcendentalno estetiko - le zmotijo. In to v obeh smislih: gozd se ob prisotnosti Slovencev vidno vznemiri - režiserka pa ne ve, kaj bi počela z vsemi temi Slovenci. Še huje: ne ve, kako naj gozd reagira na vse te Slovence - in na bitko med Dobrim in Zlom, ki se vname. Depresivna družina, ki v tem gozdu najde svojo utopijo, mali Martin (Nikolaj Burger), potencialni “divji deček”, ostareli, filozofski gozdar, karnevalski freak-show, ki obišče gozd, mračne “korporativne” sile, ki hočejo gozd iztrebiti, ter mati in hči (Pina Bitenc), begunki iz Bosne, ki tja prebegneta (verjetno iz Estrellite), so antiklimaks, kaj šele njihove replike, ki dokazujejo le eno - da se to, kar se začne v gozdu, na koncu vedno prelevi v les.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 7, 22. 2. 2008

Slovenski gozd ste videli v mnogih slovenskih filmih (in mnogih dokumentarcih), toda v nobenem ni izgledal tako spektakularno, tako halucinantno, tako poetično in tako gotsko kot v v filmu Eva, v katerem ga je posnela Karina Kleszczewska, poljska direktorica fotografije. Še več, slovenski gozd je tu videti kot prvi slovenski transcendentalni junak. Problem je v tem, da potem pridejo Slovenci in vse pokvarijo. Slovenci gozd - in njegovo transcendentalno estetiko - le zmotijo. In to v obeh smislih: gozd se ob prisotnosti Slovencev vidno vznemiri - režiserka pa ne ve, kaj bi počela z vsemi temi Slovenci. Še huje: ne ve, kako naj gozd reagira na vse te Slovence - in na bitko med Dobrim in Zlom, ki se vname. Depresivna družina, ki v tem gozdu najde svojo utopijo, mali Martin (Nikolaj Burger), potencialni “divji deček”, ostareli, filozofski gozdar, karnevalski freak-show, ki obišče gozd, mračne “korporativne” sile, ki hočejo gozd iztrebiti, ter mati in hči (Pina Bitenc), begunki iz Bosne, ki tja prebegneta (verjetno iz Estrellite), so antiklimaks, kaj šele njihove replike, ki dokazujejo le eno - da se to, kar se začne v gozdu, na koncu vedno prelevi v les.

ZADRŽAN

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Intervju

»Če bo ta reforma padla, nikjer ne piše, da naslednja ne bo vsebovala 42 let delovne dobe«

Marijan Papež, direktor Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje

»Fental te bom z lastnimi rokami«

Če razkrivaš skrajno desnico, prejmeš grožnje

»Vsak poskus cenzure je zavržna izraba moči«

Cankarjeva nagrada je našla nov dom v Ljubljani