Borut Mekina

20. 5. 2008  |  Mladina 20

Menedžer desetletja ali tajkun?

Kako je z zastavo medijev prek ideologije nacionalnega interesa in štajerskih povezav nastal najmočnejši center kapitalske moči v državi

Boško Šrot, predsednik in najpomembnejši lastnik korporacije, ki sega od Mercatorja, Dela, Večera do slovenske industrije pijač, se je pred volitvami razkril, da ga ne bi v kampanji razkril Janez Janša.

Boško Šrot, predsednik in najpomembnejši lastnik korporacije, ki sega od Mercatorja, Dela, Večera do slovenske industrije pijač, se je pred volitvami razkril, da ga ne bi v kampanji razkril Janez Janša.
© Sherpa

Kadrovski začetki

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.