hudo / Brezplačno tehtanje
Inovativni tržni pristop
saša Eržen
MLADINA, št. 12, 31. 3. 2009

© Arhiv Mladine
Medtem ko so se pri nas v trgovinah pojavile samopostrežne blagajne, ki pri zlaganju nakupljenih izdelkov v vrečko vpijejo njihovo ceno, da lahko vsi okoli izvejo, koliko boste zapravili, se na Nizozemskem lahko poslovite od enega še bolj intimnih početij, merjenja svoje teže. Človek tam sede na klop, da bi dočakal avtobus, in že lahko na površini, namenjeni oglasom, vsi odčitajo njegovo težo. Klopca, ki funkcionira kot tehtnica, je plod domiselnosti nizozemske agencije N=5 in oglašuje tamkajšnje podružnice svetovne verige fitnes studiev Fitness First. Verjamemo, da tako uspešno novačijo nove člane, morebiti pa se kdo tudi odloči, da gre, namesto z avtobusom, peš in takoj pokuri nekaj kalorij.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
saša Eržen
MLADINA, št. 12, 31. 3. 2009

© Arhiv Mladine
Medtem ko so se pri nas v trgovinah pojavile samopostrežne blagajne, ki pri zlaganju nakupljenih izdelkov v vrečko vpijejo njihovo ceno, da lahko vsi okoli izvejo, koliko boste zapravili, se na Nizozemskem lahko poslovite od enega še bolj intimnih početij, merjenja svoje teže. Človek tam sede na klop, da bi dočakal avtobus, in že lahko na površini, namenjeni oglasom, vsi odčitajo njegovo težo. Klopca, ki funkcionira kot tehtnica, je plod domiselnosti nizozemske agencije N=5 in oglašuje tamkajšnje podružnice svetovne verige fitnes studiev Fitness First. Verjamemo, da tako uspešno novačijo nove člane, morebiti pa se kdo tudi odloči, da gre, namesto z avtobusom, peš in takoj pokuri nekaj kalorij.