Manipulator / Javno opozarjanje na radarje

Ali je razkritje stacionarnih radarjev pravilna poteza

Gavro
MLADINA, št. 30, 1. 8. 2007

Radar

Radar
© Denis Sarkić

Ministrstvo za notranje zadeve je pred dobrim mesecem v javnost poslalo sporočilo, da se bo na naših avtocestah povečalo število ohišij za stacionarne radarje. Tako naj bi na našem še nedokončanem avtocestnem križu po novem morali hitrost zmanjšati na 18 lokacijah, saj nikoli ne bo javno znano, v kateri od škatel je res merilnik hitrosti. Drastična poteza MNZ je povsem razumljiva, saj nekajletna statistika pravi, da število nesreč s smrtnim izidom na avtocestah narašča. Nerazumljivo pa je označevanje stacionarnih radarjev z opozorilnimi prometnimi znaki, predvsem to, da se opozorilni prometni znaki pojavijo samo pred nekaterimi stacionarnimi radarji in ne povsod.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Gavro
MLADINA, št. 30, 1. 8. 2007

Radar

Radar
© Denis Sarkić

Ministrstvo za notranje zadeve je pred dobrim mesecem v javnost poslalo sporočilo, da se bo na naših avtocestah povečalo število ohišij za stacionarne radarje. Tako naj bi na našem še nedokončanem avtocestnem križu po novem morali hitrost zmanjšati na 18 lokacijah, saj nikoli ne bo javno znano, v kateri od škatel je res merilnik hitrosti. Drastična poteza MNZ je povsem razumljiva, saj nekajletna statistika pravi, da število nesreč s smrtnim izidom na avtocestah narašča. Nerazumljivo pa je označevanje stacionarnih radarjev z opozorilnimi prometnimi znaki, predvsem to, da se opozorilni prometni znaki pojavijo samo pred nekaterimi stacionarnimi radarji in ne povsod.

Ponekod so znaki postavljeni tako, da v hipu ustrašijo marsikaterega voznika, ki pri tem začne naglo zavirati in pri tem lahko povzroči tudi prometno nesrečo. Zato nas je zanimalo, ali prometni predpisi določajo, da morajo biti stacionarni radarji označeni z opozorilnim prometnim znakom ali ne. "Naša zakonodaja ne zahteva nobene obvezne postavitve obvestilnih tabel. V Pravilniku je opredeljena obvestilna tabla, ki se lahko postavi pred takšno lokacijo. Postavlja jo upravljalec ceste. Z DARS-om smo že v dogovorih, da naj bi se takšne table postavile pred vsemi lokacijami ohišij na AC," nam je pojasnila piarovka Policije Nuška Tavčar. Ob javnem razkritju stacionarnih radarjev in postavitvi opozorilnih tabel je težko verjeti, da se bodo vozniki jeklenih konjičkov povsod držali hitrostnih omejitev, ki jih določa zakon, saj bodo točno vedeli, kje morajo voziti počasi in kje hitro. Vse večjih težav s polnimi avtocestami tovornjakov, ki imajo svoja pravila vožnje, pa za zdaj nihče ne rešuje.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Intervju

»Če bo ta reforma padla, nikjer ne piše, da naslednja ne bo vsebovala 42 let delovne dobe«

Marijan Papež, direktor Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje

Odločilni glas glede objave Epsteinovih dosjejev

Demokratska kongresnica Adelite Grijalva je pripravljena 

»Vsak poskus cenzure je zavržna izraba moči«

Cankarjeva nagrada je našla nov dom v Ljubljani