Kultura
Portret
Boštjan Antončič
"Najbolj me boli, da se manipulira z nevednostjo – nepoznavanje umetnosti postaja politično orodje"
Dve leti sta minili od nesreče podmornice Titan, ki je implodirala med potopom superbogatašev v globine Severnega Atlantskega oceana. Malo manj premožni bogataši, ki bi se radi počutili kot oceanograf Jacques-Yves Cousteau ali otrokom ponudili novo počitniško igračko, si lahko že kako desetletje omislijo varnejšo polpodmornico, ki se ne potopi v celoti in ima funkcijo plovil, kakršna ob jadranski obali vozijo turiste na oglede priobalnega morskega dna. Gre za električni čoln z ergonomsko oblikovano palubo, s katere se po stopnicah spustimo v podvodno kabino, kjer je prostor za dva in ponuja panoramski razgled ob straneh ter spredaj. Malo manj kot štiri metre dolg čoln krmilimo z volanom kot avto in pri polovični obremenjenosti razvije hitrost do tri vozle oziroma približno 5,6 kilometra na uro. S polno baterijo lahko pluje osem ur, kar je ravno dovolj, da si ogledamo morski živelj vzdolž celotne slovenske obale, ki je sedma najkrajša na svetu. Polpodmornico EGO izdeluje istoimensko podjetje iz Južne Koreje, stane pa približno 40 tisoč evrov.
Osebna polpodmornica
Ocenjujemo
Preberite tudi