dr.um

 |  Mladina 11  |  Kultura  |  Plošča

Ramilson Maia: Sambass 3

2 x CD, IRMA Cuadra, 2006)

Frank Siccardi, urednik serija Sambass, in DJ Ramilson Maia sta tandem, ki stojita za novim, svežim in dobro tekočim laserskim dvojčkom brazilske drum and bass produkcije. Tisto "sveže" je tokrat namerno izpuščeno, ker se nekateri komadi slišijo že dve leti, kar nekaj iz nabora pa je Patife vrtel že na lanskem Exitu. Obregnjenemu navkljub pa gre za dobro svežo predstavo elektronske variacije džungle (Sao Paolo je nekaj drugega kot Rio...), ki se v Južni Ameriki in širše pretaka pod latin drum and bassom - to je tisti, ki ga servirajo z rjavim sladkorjem. Ki ima s tistim angleško-globalnim skupen le ritem in občasno globjo frekvenco, sicer pa latin redno konzumirajo širše, k jazzy mainstream uptempu na(te)gnjeni priložnostni konzumenti.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

dr.um

 |  Mladina 11  |  Kultura  |  Plošča

Frank Siccardi, urednik serija Sambass, in DJ Ramilson Maia sta tandem, ki stojita za novim, svežim in dobro tekočim laserskim dvojčkom brazilske drum and bass produkcije. Tisto "sveže" je tokrat namerno izpuščeno, ker se nekateri komadi slišijo že dve leti, kar nekaj iz nabora pa je Patife vrtel že na lanskem Exitu. Obregnjenemu navkljub pa gre za dobro svežo predstavo elektronske variacije džungle (Sao Paolo je nekaj drugega kot Rio...), ki se v Južni Ameriki in širše pretaka pod latin drum and bassom - to je tisti, ki ga servirajo z rjavim sladkorjem. Ki ima s tistim angleško-globalnim skupen le ritem in občasno globjo frekvenco, sicer pa latin redno konzumirajo širše, k jazzy mainstream uptempu na(te)gnjeni priložnostni konzumenti.

Je pa sama brazilska liga takšna, da lahko samo strmimo ob bluzovski vokalni interpretaciji Filtro Solar, Helena Cristina pa v Canto De Ossa ustvari vrhunec prvega nabora trinajst komadov. Na drugem CD-ju je skrita prava zabava, namreč sveži Maiin miks, ki vsebuje brazilske bobenbas variacije na starih komadih izpred desetletij in šele tukaj elektronska podlaga zaživi v glasbi in jo nadgrajuje. Kar je predvsem problem prvega ploščka, na katerem je živa ritem sekcija odigrana bolje, kot jo lahko - v tem žanru druma - narediš na računalnike. Zelo poslušljivo. Pokovka.

+ + +