Staš Zgonik

11. 10. 2013  |  Mladina 41  |  Družba

Digitalni potrošniki

Države EU po deležu državljanov, ki so kupovali glasbo v digitalni obliki prek spleta

Po najnovejši raziskavi Eurobarometra je v minulih 12 mesecih prek spleta izdelke in storitve vsaj enkrat kupilo 45 odstokov vprašanih prebivalcev EU. Največji delež internetnih potrošnikov je raziskava zaznala na Švedskem (79 %), Danskem (76 %) in Nizozemskem (75 %), najmanjšega pa na Hrvaškem (16 %), Portugalskem (18 %) in v Bolgariji (21 %). V Sloveniji jih je bilo 36 odstotkov. Največji delež ljudi je prek spleta v digitalni obliki kupoval letalske in železniške vozovnice (30 %), sledijo pa rezervacije prenočišč (24 %), vstopnice za prireditve in kupovanje glasbe (16 %). Čeprav poročilo Eurobarometra ne omenja razsežnosti spletnega piratstva, je zelo verjetno, da sta razširjenost kupovanja glasbe prek spleta in razširjenost spletnega piratstva v obratno sorazmernem odnosu.

Države EU po deležu državljanov, ki so v zadnjih 12 mesecih kupovali glasbo v digitalni obliki prek spleta (v %)

POREDNIH 5
Slovenija 4
Slovaška 4
Estonija 4
Latvija 5
Španija5

PRIDNIH 5
Velika Britanija 28
Danska 26
Luksemburg 26
Švedska 23
Irska 21

Vir: Eurobarometer

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.