Kultura / #ostanidoma

Plaktivatova zbirka plakatov na temo koronavirusa

Uredništvo
23. 3. 2020

Kristijan Andoljšek, Ana Ivandić(Agencija: Innovatif)

Kristijan Andoljšek, Ana Ivandić(Agencija: Innovatif)

Pod okriljem Plaktivata so pozvali slovensko oglaševalsko stroko, da se s plakati odzove na aktualno problematiko. Zbirka se dnevno polni na družbenih omrežjih. Stroka s kreativnimi sporočili poziva posameznike k odgovornemu ravnanju. Korona ne izbira. Ti lahko! #ostanidoma. Skupaj proti negativnim posledicam koronavirusa. Širi sporočila tudi ti in deli najljubši plakat.

Plaktivat je TAM-TAM zagnal jeseni leta 2014, da bi najstarejši medij, mestni plakat, izkoristil za opozarjanje na probleme, ki pestijo našo družbo. Projekt ima jasen koncept: družbeno-odgovorna tema, kompetentni partner, ki se s problematiko aktivno ukvarja, strokovna žirija, sestavljena iz kreativcev, grafičnih oblikovalcev, umetniških direktorjev in poznavalcev problematike.

Lani so v ljubljanski Mestni hiši pripravili pregledno razstavo zmagovalcev in izbranih finalistov, plakatov, ki so plod petletnega TAM-TAM-ovega natečaja za oblikovanje mestnega plakata na družbeno odgov

VEČ O AKCIJI NA TEJ SPLETNI POVEZAVI >>

PREBERITE TUDI:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

TV komentar

Kako postati Slovenec?

Kakšna sreča, da se nam ni treba učiti slovenščine pri 30 ali celo 50 letih

»Fental te bom z lastnimi rokami«

Če razkrivaš skrajno desnico, prejmeš grožnje

Naslovna tema

Ne streljajte na Božička

Vlada Roberta Goloba je izpeljala toliko sistemskih sprememb, da so se zoper njo postavile skoraj vse najmočnejše interesne skupine v državi