28. 8. 2006 | Mladina 35 | Uvodnik
Reševanja in sožalne brzojavke
Te dni je Slovenska turistična organizacija z obžalovanjem ugotovila, da učinek oglaševanja na CNN ni bil tak, kot so pričakovali. Turistični priliv se ni povečal, poslovneži niso s kovčki, polnimi denarja, drveli v Podalpje, da bi sklepali biznise, Slovenija se ni izstrelila na prve strani mednarodnega tiska, kot kaj vem kakšna zgodba o uspehu ... nič od tega, še vedno smo mali s Kalimerovim sindromom. A reklama za CNN je bila kljub vsemu pomembna - to je bila ena zadnjih velikih odmevnih akcij trenutnega zunanjega ministra. Saj pomnite: na dan predstavitve oglasa se je minister obregnil ob konec reklame, slogan in emblem in vse je bilo treba na vrat na nos in na hitro popraviti, zimprovizirati, da bi bilo povšeči zunanjemu ministrstvu. Od takrat dalje pa v mojem spominu ni zapisano, da bi naše MZZ odmevno in samoiniciativno delovalo še v kakšni zadevi po tem.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?