-
4. 9. 2000 | Mladina 36 | Kultura | Film
Eye of the Beholder, 2000
-
4. 9. 2000 | Mladina 36 | Kultura | Film
Pravi zločin (True Crime): Clint Eastwood je odrežiral tole fino, kompleksno dramo in odigral propadlega, apatičnega, flegmatičnega reporterja, ki se mu zdi, da je na smrt obsojeni črnec nedolžen. Njegov boj s časom je čisti original, daleč od h'woodskih standardov. Plus Isaiah Washington, Diane Venora & Denis Leary.
-
28. 8. 2000 | Mladina 35 | Kultura | Film
Misija nemogoče 2
-
28. 8. 2000 | Mladina 35 | Kultura | Film
Globoka modrina : Morskemu psu genom stopi v žrelo in začne se velika morska odštevanka. Efekten, domiselen, mestoma luciden, predvsem pa originalno srhljiv šoker Rennyja Harlina. Samuel L. Jackson, Saffron Burrows, Thomas Jane & LL Cool J. * Divji Wild West : Will Smith & Kevin Kline minirata paraplegika, ki hoče razdružiti ZDA. Zelo upehana farsa, ki adrenalin le imitira.
-
17. 7. 2000 | Mladina 28 | Kultura | Film
Jack Lemmon na koncu legendarne komedije Nekateri so za vroče besno odvrže lasuljo, opusti ženski glas in svojemu vztrajnemu snubcu, magnatu Osgoodu, zatrobenta: " Ampak ne razumeš - jaz sem moški! " Snubec sicer stoično odvrne, da ni nihče popoln, toda to situacijo je najbolje izkoristil Walter Matthau : v komedijah z Lemmonom je le brezobzirno izkoristil to, da je Lemmon ženska.
-
17. 7. 2000 | Mladina 28 | Kultura | Film
28 dni
-
Pod Vezuovom umre na tisoče ljudi, vam je pa vseeno. Videli ste Dantejev vrh – navijali ste za Pierca Brosnana. Videli ste Vulkan – navijali ste za Tommy Leeja Jonesa. Tu pa navijate za vulkan. Vulkan kaže več življenja in več emocij kot liki. Pompeji so film, ki so mu liki le v napoto. In ki komaj čaka, da vsi ti pompejanski liki enkrat za vedno obmolknejo. Liki so namreč le skice, le karikature, le cifre, le imena – scenaristi se s karakterizacijami niso ravno pretegnili. A le zakaj bi se? Saj so vedeli, da jih itak čaka kolektivna smrt, apokaliptični izbruh Vezuva. Vnaprej so jih odpisali, ker so vedeli, da so obsojeni na smrt. Zakaj bi se torej mučili z njimi? Kar pa velja tudi za sam film: le zakaj bi se mučili z njim, če pa bo na koncu vse odplaknil Vezuv? Pompeji so film, ki je v napoto samemu sebi. Tako kot so filmi v napovednikih v napoto samim sebi. Sodobni napovedniki še najbolj spominjajo na filme, polne lukenj. Pompeji izgledajo kot napovednik za TV-serije Spartak, Igra prestolov in Rim. Stari Rimljani, Pompejanci in Kelti celo govorijo tako kot naratorji napovednikov. Dahne nekdo: “To je Kelt! Pravijo, da je zadnji svoje vrste.” Šur. Reklamne slogane so izumili leta 79, ko je Vezuv pokopal Pompeje. Le sandale si natakneš, pa že lahko trobezljaš, da je izbruh vulkana glas Boga. Kar – ironično! – tudi je: film kaznuje samega sebe. Od dialogov je tu bolj komična le še smrt.