Urša Matos

 |  Mladina 50  |  Kultura

Marketing ne more nadomestiti urbanizma

Profesor za urbanistično oblikovanje na fakulteti za arhitekturo Janez Koželj o tem, zakaj se mu načrt za novi Kolizej zdi sporen in kdo je kriv, da Ljubljana nima kreativnega urbanizma

© Katedra za urbanizem, FA

Da bo marketing nadomestil redni postopek odločanja. Po eni strani gre za pritisk na politiko, saj je letak napisan izrazito enostransko in ne razširja dialoga, temveč vse orožje porabi za to, da utemelji odločitev žirije in nakaže smer odločitve v mestnem svetu. Po drugi strani pa je zanimiv, ker je odprl to, kar sodobnemu urbanizmu manjka - namreč komuniciranje z javnostjo. Če bi imel mestni oddelek za urbanizem službo za stike z javnostjo, bi moral v objaviti nasprotna mnenja, ker bi se samo tako javna razprava lahko razvila s približno enakih izhodišč.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: