3. 4. 2005 | Mladina 13 | Kultura
Od Lublance do Save
Carina, šišensko vodmatska vokalno instrumentalna rokenrol skupina petih delovnih ljudi in občanov
© Miha Fras
Ker sem v prvi vrsti ljubitelj tako imenovane konzervirane umetnosti, shranjene na različne nosilce zvoka in slike, sem s preverbo Carine v akciji dolgo, v bistvu kar predolgo odlašal. Ampak imam opravičilo. Odkar vem za Carino, se namreč govori o njenem debitantskem ploščku, ki naj bi zdaj zdaj zarezal v substanco in potrgal nekaj parov gat. Okej, bom počakal, si rečem, in preposlušal, če imajo fantje sploh kaj povedati, ter se nato na osnovi razmerja med prijetnimi in neugodnimi vtisi odločil, ali naj sploh tratim čas z obiskom koncerta. In sem čakal. Pa čakal. Tisti zdaj zdaj se je raztegnil na dobra tri leta in domnevni Carinin prvenec je na spisku najbolj pričakovanih plošč, ki ne bodo nikoli izšle, na lokalnih stavnicah že prehiteval Guns'N'Roses ter njihovo Chinese Democracy. Jasno, fama o Carini v živo je medtem krepko pridobivala na teži in moral sem se odločiti, ali bom principielno vztrajal ali vsled govoric popustil in jo mahnil na naslednji šov. Na srečo je prevladal razum in tako sem za rep še ujel Carinino prvo, zvezdniško zasedbo, v kateri sta delo združevala legendarni literarni novinar Esad Babačić - Car v vlogi vokalista ter še legendarnejši Primož Petkovšek - Petko, ikona slovenske filmske pomladi, na basu. Jasno, bil sem šokiran. Nisem še v živo videl domačega benda, ki bi v smiselno celoto povezal alanfordovski imidž, zajebancijo kakega Bore Čorbe in samozavest, značilno za mlade, s testosteronom prepojene bende, ki so ustvarjali pank, daleč preden se je panku reklo pank. Benda, ki bi pri tem znal še kaj povedati in kako poskočno urezati.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?