"V gledališču je treba vedno sprejemati kompromise; glasba mora biti dovolj tiho, da se slišijo igralci, ko je glasba prepotiho, pa skoraj nima smisla, da sploh je."
Ulica
Ira
Hudo
Vonj po kloru
TV komentar
Direktorjev preporod
Pozor, kultura
V službi družbe
Reportaža s koncerta Taylor Swift / Intima med spektaklom in algoritmom
Brščič je (znova) fašist?
Poezija črvov, vešč in uši
Ocenjujemo
Knjiga
Benjamin Labatut: Slepa luč
Manca Erzetič: Hermenevtika pričevanja
Film
Otroci drugih
Moj zločin
Nekaj je v vodi
Beverly Hills Cop
Plošča
Dirty Three: Love Changes Everything
HOMESHAKE: Horsie
Lupe Fiasco: Samurai
Hiatus Kaiyote: Love Heart Cheat Code
Preberite tudi
V središču
Spomenka Hribar / Cerkvena protičlovečnost
Se bomo čez nekaj let znašli v vzdušju predvojne Slovenije, v kateri je Cerkev dirigirala vse politično in družbeno življenje?
Intervju
»Romski otroci smo imeli svoje razrede, pouk je potekal v barakah poleg šole«
Nataša Brajdič, romska aktivistka
Naslovna tema
Pustite nas pri miru
Cerkev si lasti pravico, da odloča o življenju od spočetja do smrti. Ostalim pa tega ne dovoli.