Klemen Košak

24. 1. 2014  |  Mladina 4  |  Politika

Neoliberalizem v šolah

V slovenskih šolah se bodo učenci lahko učili, kako pravilno razmišljati, da bi bogateli

Naslovnica in ilustracije iz priročnika, ki bo vodil učitelje skozi vsako uro krožka Mladi in denar. Avtor ilustracij je Igor Godnjov.

Naslovnica in ilustracije iz priročnika, ki bo vodil učitelje skozi vsako uro krožka Mladi in denar. Avtor ilustracij je Igor Godnjov.

Ko T. Harv Eker stopi na oder, občinstvo najprej vpraša: »Kdo si želi več denarja?«. Ob glasnem odobravanju vsi dvignejo roke. Potem vpraša: »Kdo si želi veliko več denarja?«. Odzovejo se še glasneje in bolj navdušeno. Devetinpetdesetletni Kanadčan gostih črnih las je vedno zagorel, vedno široko nasmejan, da kaže popolne bele zobe, in rad si odpne zgornja gumba na srajci, da pokaže zlato verižico, ki se ujema z drago uro in ogromnim poročnim prstanom. Eker je eden najbolj znanih motivacijskih govorcev in ljudi uči, »kako razmišljati bogato, da bi postali bogati«.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.

Pisma bralcev

  • Tone Simonič, Ljubljana

    Neoliberalizem v šolah

    Kakovost pedagoškega procesa je kompleksna zadeva in je ni mogoče meriti na eni sami enostavni lestvici, drugič pa zato ker je v praksi dokazano, da se kakovost izobraževanja tam, kjer obstaja zelo močna podvrženost nadzoru kakovosti z zunanjimi testi, kakovost ni povečala, pač pa je močno trpela poglobljenost pouka in avtonomija učiteljev. Več