Tamara Kajtazović

3. 10. 2014  |  Mladina 40  |  Družba

Modrček nujno

Od kdaj zavarovalnice zapovedujejo kodeks oblačenja?

Sporni oglas

Sporni oglas

V zadnjih dneh se je na televizijskih programih in YouTubu pojavil oglas za dopolnilno zdravstveno zavarovanje Wiz, novo blagovno znamko zavarovalnice Adriatic Slovenica. V njem se dekle v beli majici, v kateri je jasno viden obris njenih bradavičk, sprehaja po šolskem hodniku in privlači navdušene poglede mimoidočih moških. Nato sreča prijatelja in ta jo opozori, da nima modrčka. Dekle začudeno vpraša: »Kaj, a je to obvezno?« Pojavi se napis, ki pravi: »Ni obvezno, je pa nujno.« Tako kot dopolnilno zdravstveno zavarovanje, še pove oglas. Več>>

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.