3. 10. 2014 | Mladina 40 | Družba
Modrček nujno
Od kdaj zavarovalnice zapovedujejo kodeks oblačenja?
Sporni oglas
V zadnjih dneh se je na televizijskih programih in YouTubu pojavil oglas za dopolnilno zdravstveno zavarovanje Wiz, novo blagovno znamko zavarovalnice Adriatic Slovenica. V njem se dekle v beli majici, v kateri je jasno viden obris njenih bradavičk, sprehaja po šolskem hodniku in privlači navdušene poglede mimoidočih moških. Nato sreča prijatelja in ta jo opozori, da nima modrčka. Dekle začudeno vpraša: »Kaj, a je to obvezno?« Pojavi se napis, ki pravi: »Ni obvezno, je pa nujno.« Tako kot dopolnilno zdravstveno zavarovanje, še pove oglas. Več>>
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.