Ameriška tovarna

Zakaj kitajski model kapitalizma tako zlahka osvaja Zahod

Neusmiljeni magnat, direktor in lastnik korporacije Fuyao Glass, alias »chairman Cao«, skoraj »chairman Mao«, »kralj stekla« na plakatu motivacije v tovarni

Neusmiljeni magnat, direktor in lastnik korporacije Fuyao Glass, alias »chairman Cao«, skoraj »chairman Mao«, »kralj stekla« na plakatu motivacije v tovarni
© Arhiv dokumentarnega filma Ameriška tovarna

Ob koncu decembra 2008 – ob izbruhu velike finančne krize in recesije – so delavci v orjaški avtomobilski tovarni General Motorsa v Daytonu (Ohio) izdelali zadnji avto, zadnji SUV. Nanj so napisali: »The End.« To je bil konec. Tovarno so zaprli. Potem so se objeli – in razšli. Vsak je šel svojo pot. Na tisoče jih je bilo ob delo, toda izgubili so tudi stanovanja in hiše, avtomobile in prijatelje. Rednega dela niso več dobili. Nekateri so se preselili k sorodnikom – v kleti. Nobeden pa ni ostal pripadnik srednjega razreda.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.