Thomas Schulz

10. 1. 2020  |  Mladina 2  |  Družba

Tri črte na obzorju: Adidas

Adidas je eno redkih evropskih podjetij, ki so se mednarodno uveljavila tudi v digitalnem svetu, lahko se meri celo s Facebookom in Teslo. Kaj počne prav?

Novi Adidasov sedež v Herzogenaurachu pri Nürnbergu (spredaj kip ustanovitelja Adija Dasslerja)

Novi Adidasov sedež v Herzogenaurachu pri Nürnbergu (spredaj kip ustanovitelja Adija Dasslerja)
© Profimedia

Novi Adidasov sedež je videti kot vesoljska ladja, ki je pomotoma pristala na Bavarskem. Mogočni beli ojačeni kvader na kot hiša visokih podpornih stebrih se blešči in odseva podobe značilnih hiš in koruznih polj, med katerimi stoji. Izstopa kot tujek, in to ne le arhitekturno. Ob devetih zjutraj skozi steklene vhode pljusne silen val pisanih športnih copat, slušalk, kratkih hlač in majic, kot da se bo čez nekaj minut začelo predavanje na fakulteti. Spremlja ga jezikovni babilon, v katerem prevladuje angleščina, uradni jezik na sedežu podjetja. Nihče ni videti starejši od 30 let.

 

Celoten članek je na voljo le naročnikom. .

Zakup člankov

Celotna številka Mladine je vaša za 3,7 evra. Za nakup tedenskega dostopa do vsebine pošljite SMS z vsebino MLADINA2 na številko 7890. Kodo, prejeto na telefon, prepišite v spodnje okence in takoj boste boste lahko dostopali do vsebin.

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €
  • Polletni zakup ogleda člankov
    75 €
  • Letni zakup ogleda člankov
    149 €
  • Mladina digital - mesečna naročnina na spletne vsebine, prekini kadarkoli
    14 €

Če želite zakupiti članke za daljše obdobje, se morate .
Z dolgoročno NAROČNINO prihranite tudi do 25 %!

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.