Jörg Blech

26. 6. 2020  |  Mladina 26  |  Družba

Kaj lahko storite sami?

Covid-19 bolj ogrozi tudi ljudi s prekomerno težo, visokim krvnim tlakom in diabetesom tipa 2. Vendar je tveganje mogoče zmanjšati z vztrajno telesno vadbo.

Svetovna zdravstvena organizacija odraslim kot koristno za zdravje priporoča najmanj 150 minut zmerne vadbe na teden (na primer hitrejša hoja) in nadaljnjih 150 minut lahkotnega športa. (na fotografiji Ljubljanski maraton)

Svetovna zdravstvena organizacija odraslim kot koristno za zdravje priporoča najmanj 150 minut zmerne vadbe na teden (na primer hitrejša hoja) in nadaljnjih 150 minut lahkotnega športa. (na fotografiji Ljubljanski maraton)
© Borut Krajnc

Najboljše orožje v boju z novimi koronavirusi je preprečevanje okužbe. Poleg zaščitnih ukrepov pa je odločilna tudi krepitev obrambnih sposobnosti telesa, dokazuje več raziskovalnih študij.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.