DK, STA

28. 6. 2020  |  Svet

H&M ima zaradi ukrepov za zajezitev koronavirusa 480 milijonov evrov čiste izgube

V obdobju epidemije je bilo zaprtih do 80 odstotkov prodajaln verige z oblačili H&M

H&M Košice

H&M Košice
© Wikimedia Commons

Švedski tekstilni velikan Hennes & Mauritz (H&M) je v drugem letošnjem poslovnem četrtletju ustvaril 4,99 milijarde kron (480 milijonov evrov) čiste izgube, kar je v prvi vrsti posledica ukrepov za zajezitev širjenja koronavirusa. Zaradi pandemije je bilo v tem obdobju zaprtih do 80 odstotkov njegovih trgovin. Konec maja je imela veriga sicer 5058 trgovin na 74 trgih.

Lani je v drugem poslovnem četrtletju, ki za H&M traja od marca do maja, veriga ustvarila 4,5 milijarde kron dobička. Četrtletni prihodki od prodaje so se v primerjalnem obdobju znižali za 50 odstotkov na 28,6 milijarde kron, poroča nemška tiskovna agencija dpa.

V tem obdobju pa je za skoraj tretjino narasla spletna prodaja. H&M je uspel ohraniti odprtih 48 od skupno 51 spletnih trgovin.

V Nemčiji je bil padec prodaje 42-odstoten, v ZDA 71-odstoten in na Kitajskem 28-odstoten.

"V drugem četrtletju je bilo zaprtih okoli 80 odstotkov naših trgovin. Na trgih, na katerih so bile trgovine odprte, pa je bilo povpraševanje močno zmanjšano," je rezultate opisala glavna izvršna direktorica H&M Helena Helmersson.

V tem obdobju pa je za skoraj tretjino narasla spletna prodaja. H&M je uspel ohraniti odprtih 48 od skupno 51 spletnih trgovin.

"Jasno je, da bodo hitre spremembe v obnašanju potrošnikov, ki jih je povzročila pandemija, še dodatno pospešile digitalizacijo prodaje mode," je dodala Helmerssonova.

H&M je razkril še, da se upadanje prodaje nadaljuje tudi junija. Do 24. junija se je na letni ravni prodaja zmanjšala za četrtino, 350 trgovin je še vedno zaprtih.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.