Šarec, veš svoj dolg?

Kot predsednik vlade je Marjan Šarec septembra 2018 pozival državna podjetja, naj premislijo, kje oglašujejo in kakšne vsebine financirajo s svojimi oglasi. Leta 2022 je taisti Marjan Šarec minister za obrambo, oglase za slovensko vojsko pa lahko še vedno gledamo na tovarni sovraštva Nova24TV.

Praksa oglaševanja Ministrstva za obrambo se od leta 2018 ni spremenila, čeprav se je vmes izkazalo, da se denar troši nesmotrno in brez želenega učinka. Hkrati se z njim dokazano financira medijsko produkcijo promocije neonacizma, o kateri pišejo po celem svetu in se čudijo tokovom slovenskega javnega denarja v te neonacistične greznice.

Šarec je kot predsednik vlade septembra 2018 zapisal, da je mogoče oglaševanje državnih podjetij na sovražnih vsebinah razumeti kot podeljevanje legitimitete tem vsebinam. Zakaj torej štiri leta kasneje kot minister za obrambo sam počne isto? 

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.