Jure Aleksič

5. 8. 2008  |  Mladina 26  |  Družba

Vsa glasba tega sveta na zapestni uri

Gerd Leonhard, medijski futurist

/media/www/slike.old/mladina/intgerd_leonhard_bpet_copy1.jpg

© Borut Peterlin

Gerd Leonhard je po poklicu medijski futurist, kar pomeni, da podjetjem svetuje, kako se čim bolje prilagoditi pobezljanim trendom medijske industrije. Za svoja predavanja zaračunava po par tisoč evrov, zraven pa pošlje še par strani zelo preciziranih zahtev, od taksija na letališču do minimalno znosne kvalitete hotela. Kljub temu mu uspe malega človeka v občinstvu med svojo fascinantno prezentacijo prepričati, da je na njegovi strani. Edini problem zna biti, da se počuti ob njegovi brzostrelni viziji naslednje etape internetne revolucije tridesetletnik boleče pradavnega, povprečni štirideset-letnik pa bi utegnil pomisliti na evtanazijo. Po rodu je iz Švice, vendar je dolga leta živel v ZDA, zadnje čase pa je poslovno aktiven tudi v Aziji. Po toplo sprejeti The Future of Music je pred izidom njegova naslednja knjiga, mnogo širše zastavljena The End of Control. Gerd je visok in vedno nasmejan prerok novih ekonomskih imperijev, v katerih bo prva in najpomembnejša komoditeta naša pozornost. Edino, kar ni v medijski enačbi tretjega tisočletja niti malo eksplodiralo, je količina našega časa. Ob nezaslišanih možnostih prinaša nova doba tudi zelo realne pasti, a ugledni gost je tudi med svojim predavanjem na ljubljanskem Blogresu ponovil svoj osnovni kredo: namreč da ima neprimerno raje znatne nevarnosti odprtega sistema kot gotove pomanjkljivosti zaprtega.
Bi se strinjali, da mora biti danes človek res kar malo butast, da plačuje za downloadanje glasbe?
> Seveda. To se mi zdi tako očitno, da o tem sploh nima smisla kaj veliko razpravljati. Kmalu se bo začelo to zdeti ljudem tako bizarno in nesprejemljivo, kot če bi se jim tukaj v Cankarjevem domu zgradba spravila zaračunavati vodo na stranišču. Prej ali slej na tej najosnovnejši ravni ne bomo več plačevali z denarjem, temveč s svojim časom. S svojo pozornostjo.

Prepričani ste, da živimo v obdobju prehoda med osnovnimi marketinškimi paradigmami. Da se pravkar rojeva nekaj povsem novega, kar bo dominiralo naslednjim par generacijam, tako kot je sistem neposrednega oglaševanja nam.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članke za daljše obdobje, se morate prijaviti. Prijavite se . Ostala ponudba naročniških paketov se nahaja TUKAJ.

Celotna številka Mladine je vaša za 3,7 evra. Za nakup tedenskega dostopa do vsebine pošljite SMS z vsebino MLADINA2 na številko 7890.

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €
  • Polletni zakup ogleda člankov
    75 €
  • Letni zakup ogleda člankov
    149 €
  • Spletna Mladina - mesečna naročnina na spletne vsebine, prekini kadarkoli
    14 €

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.