Peter Petrovčič

27. 11. 2008  |  Mladina 48  |  Politika

Višja branost

/media/www/slike.old/mladina/tkratkimladina_ml.jpg

© Matej Leskovšek

Po najnovejših podatkih raziskave Revidirana prodana naklada Slovenske oglaševalske zbornice se je v trimesečju julij-september letos prodaja Mladine dvignila za dobrih tisoč prodanih izvodov, kar pomeni slabih osem odstotkov, in je najvišja v zadnjih štirih letih. Poleg Mladine je naklada malenkost zrasla tudi dnevniku Finance, sicer pa je v skladu z negativnim trendom za tiskane medije vsem drugim resnejšim dnevnikom in tednikom naklada spet nekoliko padla in so tako vsi po vrsti spet prodali najmanj izvodov od konca leta 2004, odkar se izvaja raziskava.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.