Res vnaprej izbrani?

Očitki o tem, da je Dars že vnaprej izbral zmagovalca javnega razpisa

Kdo bo Darsu svetoval, kako pojasnjevati cestne zagate?

Kdo bo Darsu svetoval, kako pojasnjevati cestne zagate?
© Borut Peterlin

Pred časom smo pisali o izvirnem in rahlo spremenjenem ponovljenem javnem razpisu Direkcije Republike Slovenije za ceste (DRSC), za katera je razpisno dokumentacijo pripravljal ponudnik, ki bi bil najverjetneje izbran. Zato so najprej razveljavili prvi, nekaj dni po objavi Mladininega članka pa še drugi razpis. Po naših podatkih sedaj o tem, kako razpisati tretji razpis z isto tematiko, še razmišljajo ...
A takšna logika naj ne bi bila doma le pri direkciji za ceste, pač pa tudi pri Družbi za avtoceste RS (Dars).
Kaj se je zgodilo? Pri javnem razpisu »Svetovanje in izvajanje aktivnosti na področju odnosov z javnostjo« so se pod rubriko vprašanja na spletu pojavili očitki, da je posel že vnaprej dogovorjen s podjetjem Vitoma PR in da je to enemu izmed potencialnih prijaviteljev potrdila celo kontaktna oseba za razpis Marjan Koler. Ta obe navedbi »odločno zavrača kot neresnični«.
Dars sicer ima svojo službo za odnose z javnostmi, ki jo vodi prav Koler, a je imel zadnja leta za to delo najetega zunanjega izvajalca, agencijo Pristop. Sredi lanskega leta je bilo te ljubezni konec, Pristop pa je nadomestilo podjetje Vitoma PR, ki naj bi sedaj imelo prednost na razpisu. Kot pravi Koler, so se za »objavo razpisa odločili, ker se pogodba izteka«. V predpisanem roku je Dars prejel šest ponudb.
Dars je bil s podjetjem Vitoma PR zadovoljen. To je potrdil tudi izvršni direktor podjetja Zdenko Škraban: »Veliko smo delali kriznega komuniciranja zaradi menjav uprave in glede zastojev. Ker se je to sodelovanje pred kratkim izteklo, smo predlagali, kar zagovarja tudi gospod Nemec, da se nova agencija izbere prek javnega razpisa. O tem, da bi se naša agencija preferirala, nismo govorili. Seveda pa srčno upam, da bomo mi najugodnejši ponudnik in da bomo izbrani. V teh težkih časih je vsak naročnik dobrodošel.«
Novi razpis pa prinaša še večji posel. Doslej je Vitoma sodelovala pri posameznih projektih, zdaj Dars izbira agencijo, ki bi mu zagotavljala celovit servis, kar zadeva odnose z javnostmi, za prihodnjega pol leta. »Mi si sicer želimo, da bi šlo za razpis za daljše obdobje, a to je odločitev Darsa,« še pojasnjuje Škraban, nekdanji predsednik mariborske Študentske organizacije (ŠOUM).
Tako kot Škraban je tudi direktor Vitome PR Tomaž Zaviršek poklicno pot začel v mariborski študentski organizaciji, pred ustanovitvijo lastnega PR-podjetja pa je delal v komunikacijski skupini SPEM, ki je v preteklih letih veliko sodelovala s prejšnjo oblastjo in SDS.
Vitoma PR je ponudbo oddala zadnji dan razpisnega roka.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.