Vanja Pirc

17. 3. 2011  |  Mladina 11

Kadrovanje z lobiranjem

Poslanec Jelinčič vladi priporoča, naj kupi novo metodo kadrovanja

Poslanec in predsednik SNS Zmago Jelinčič je nedavno vladi poslal pisno poslansko pobudo s predlogom, naj večjo pozornost nameni kadrovanju in si pri tem pomaga z metodo, imenovano GE-HRM, ki naj bi omogočala lažjo presojo pri izbiri kadrov in umeščanju ljudi na prava delovna mesta. Kot piše v pobudi, naj bi se ta metoda od drugih razlikovala po tem, da posameznika obravnava celostno, in še zlasti po tem, da je plod slovenskega znanja.
Metodo je razvilo podjetje GE-Global Elite, Kadrovanje, izobraževanje, svetovanje, d. o. o., iz Ljubljane, ki ga vodi Urša Valdes, njegova lastnica pa je Evelinda Grosman. Slednja je bila prej ravnateljica Zavoda za alternativno izobraževanje GESD, ki se je na istem naslovu ukvarjal s šolo grafologije, njegovo dejavnost pa zdaj očitno nadaljuje podjetje GE-Global Elite. To ni presenetljivo, saj je grafologija tudi eden od sestavnih delov omenjene metode kadrovanja. Kakorkoli že, metoda obljublja, da naj bi pomagala do »110-odstotne produktivnosti zaposlenih, maksimalno uigranih ekip, zadovoljnih, motiviranih delavcev, učinkovitih vodij in nadpovprečno sposobnih managerjev«, Jelinčič pa je prepričan, da bi lahko pripomogla tudi »h gospodarski rasti in odpravljanju socialnih problemov«, zato je vlado pozval, naj jo prične vpeljevati in uporabljati v gospodarstvu, šolstvu, pravosodju in javni upravi.
Vse kaže, da so metodo v nekaterih državnih institucijah že predstavili. Na spletni strani podjetja smo zasledili mnenje vodje direktorata za organizacijo in kadre na ministrstvu za javno upravo Mojce Ramšak-Pešec. Presenetljiveje pa je, da smo na isti spletni strani zasledili podatek, da je svetovalec podjetja kar uradni govorec zunanjega ministrstva dr. Milan Balažic. Balažic trdi, da to ne drži, saj so sodelovali le v študijskem letu 2007/08, ko je zanje opravil nekaj ur predavanj iz teoretske psihoanalize: »To je bilo tudi vse. V omenjenem letu sem bil redno zaposlen kot docent na FDV. Ob angažiranju na MZZ sem prekinil kratko sodelovanje.«
In zakaj se je Jelinčič odločil javno zavzeti za konkretno podjetje in njegov izdelek? Tega nam, žal, ni uspelo izvedeti, saj sekretarka poslanske skupine SNS Sandra Pahič sporoča, »da glede na naše pretekle izkušnje z novinarji tednika Mladina nima smisla odgovarjati na vprašanja, saj boste tako ali tako napisali svoje mnenje, ne boste pa objavili tistega, kar bi mi želeli povedati«.
Tako ostaja neznanka, ali se je sam Jelinčič morda že udeležil testiranja in ali so metodo morda že preizkusili tudi v njegovi stranki ali poslanski skupini.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.