6. 9. 2002
Marjanove ukradene klopce
Kot je znano, je Marjan Podobnik v začetku letošnjega leta v Srbiji ustanovil podjetje Slovenska kuća. V sodelovanju z več srbskimi podjetji je najprej napovedal množično proizvodnjo piščancev za jugoslovanski in ruski trg pod blagovno znamko Koko-bel, ki je že po nekaj mesecih propadla zaradi sporov med partnerji, nato pa še širokopotezni, 500 milijonov evrov vreden načrt megalomanskega trgovskega središča, ki naj bi pod idejnim vodstvom Slovenske kuće zraslo na obrobju Beograda pod imenom 'Grad u gradu' (Mesto v mestu).
Ob tem projektu so srbskim mestom podarjene 'oglaševalne' klopce, ki so tako le ena od stranskih aktivnosti Podobnikovega podjetja v Srbiji. Vendar pa je prav ta 'dobrodelna' akcija Marjan Podobnika naletela na velik in zelo ugoden odmev srbskih medijev, ki redno poročajo o pogodbah, ki jih je Marjan Podobnik že sklenil s posameznimi mestnimi upravami.
Klopi v tem trenutku že stojijo v strogem središču Beograda in v nekaterih drugih mestih po Srbiji. Vseh podarjenih klopi naj bi bilo po prvotnih načrtih okoli 200, po navedbah lastnikov Slovenske kuće pa te oglaševalske klopi pomenijo pravo novost v 'outdoor' oglaševanju in naj bi bile izvirni produkt marketinga, 'druge veje dejavnosti' podjetja Slovenska kuća.
Vse to bi bilo lepo in prav, a že ob hitrem sprehodu po nekaterih slovenskih mestih je mogoče odkriti kar nekaj podobnih klopi.
Piše Svetlana Vasović.
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.